Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:36
Absurdy call center
Andylon • 2015-05-18, 2:07
Pracuje w call center pewnej znanej sieci. Dla informacji nie zajmuje się typową sprzedażą czyli wydzwanianiem do klientów tylko najzwyczajniej odbieram połączenia przychodzące. W większości są to pytania o za duże faktury , na które reakcje są dwie:
a)Op🤬lić za własną głupotę i niedoczytanie Regulaminu Oferty i być usatysfakcjonowanym , że wyżebrało się rekompensatę pokroju 5 zł
b)Zrozumieć, dopytać o przyszłe płatności i podziękować.
Do tego dochodzą sprawy związane z niedziałającym internetem czy też inne bzdety. Generalnie 95% tych cepów tak naprawdę nie musiałoby dzwonić gdyż wszystkie informacje mają dostępne za darmo na stronie i za pomocą krótkich kodów w telefonie. Historii jest multum i praktycznie nie da się spamiętać wszystkiego gdyż po 8 godzinach pracy człowiek ma przeprany mózg przez nadmiar ludzkiej głupoty, niezaradności itp. Czasem wręcz chce się wyprzeć pokrewieństwa gatunkowego. Jako, że to jest mój pierwszy temat dodam dwie sytuacje, których za cholerę nie zapomnę.

Sytuacja nr 1

(J)a: Witam w X w czym mogę pomóc?
(K)lientka: A wie pan bo ja w sms-ie dostałam ogromną kwotę do zapłaty. Mógłby pan sprawdzić?
J: Oczywiście.
Weryfikuje klientkę i informuję o należnościach:
J: Proszę pani do zapłaty jest kwota 35 zł , nie ma żadnych innych zaległości
K:Ale jak to ja w sms-ie mam znacznie więcej!
J: Mogę spytać ile?
( historia z zeszłego roku)
K: 2014 z groszami
(lampka się zapala)
J: Proszę pani... to jest data
K: Jaka data?
J: Aktualna...
K: Aha
Babka się rozłączyła niemal natychmiastowo, a ja się gapiłem w sufit jak warzywo.

Sytuacja nr 2

J: Witam w X w czym mogę pomóc?
K: Niech mi pan wyłączy jedną aplikację, która przyznam wcisnąłem uchem przypadkowo bo to dotykowy mam. bla bla bla (Klienci czasem lubią zacząć opowiadać historię z życia więc trzeba umieć klienta na dobry tor sprowadzić)Po weryfikacji i wyłączeniu aplikacji.
K: Pan wie co, ja składam reklamację.
J: Mogę się spytać odnośnie czego?
K: A wie pan , uważam, że wy specjalnie umieściliście tą aplikację w spisie telefonów, żebym ja miał specjalnie przypadkowo wcisnąć to uchem.
Przyznam oniemiałem wtedy na chwilę bo nie wierzyłem po prostu w to co on powiedział. Dodam, że klient biznesowy coś pokroju Sklep Osiedlowy Janex
J: Cóż wie pan, że reklamacja będzie niezasadna? Przyznał się pan na początku rozmowy, że to z pana winy nastąpiło włączenie tej aplikacji i dodatkowo reklamacja dotyczy nienależytego świadczenia usług z naszej strony co w tym przypadku miejsca nie miało. Czy w czymś mogę jeszcze panu pomóc?
K: Yyyyyy...p🤬l się

Praca jest jaka jest . Nie ma co narzekać na zarobki i elastyczność grafików pracy.O ile do tego chlewu podchodzi się dystansem i przekonaniem, że 95 % dzwoniących to faktycznie debile bez problemu można sobie poradzić ze zdecydowaną ilością klientów.

Jak się spodobało to pewnie w przyszłości wrzucę więcej,a jak nie to cóż ... wyj🤬
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
The_Generat 2015-05-18, 11:52 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
GreXiu 2015-05-18, 12:02
OHOHOHO... będzie co czytać w komentarzach, biegnę po popcorn!
Zgłoś
Avatar
kalboy92 2015-05-18, 12:02 4
Też pracuję na CC, ale na helpdesku - tam to dopiero dzwonią ewenementy...
Koleś modem zamurowany miał uwaga: W ŚCIANIE!!

Pytając się dlaczego: bo tak go nie widać i jest ładnie. (?)
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-05-18, 12:06 1
tylko dwie historie? Co to, demo? Nie ma piwa.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-05-18, 12:07 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-05-18, 12:15
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-05-18, 12:16
Pomocnik budowlańca ma 12zł za godzinę (jak ktoś ma mniej to jest r🤬any), a mój znajomy miał dychę po "awansie" na infolinii we Wrocławiu,
Zgłoś
Avatar
GreXiu 2015-05-18, 12:19
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
bartzt 2015-05-18, 12:53 1
akurat to z tym klikaniem uchem przypadkowo aplikacji to typek miał racje kolego....

kiedys jak nie mialem jeszcze pakietu neta to co miesiac dochodzilo mi 5zł za wchodzenie w "orange-world" czy jakos tak, potem odkrylem ze wchodziło w to gówno w kieszeni bo wystarczylo ze odblokowal sie ekran i przesuwało sie palcem (czyli udem w kieszeni) PO TAPECIE w jednym miejscu konkretnym i odpalało aplikacje przypadek ? ta, jasne
Zgłoś
Avatar
wojniz2 2015-05-18, 13:26 1
@baadumtss, mów gdzie tacy tani pomocnicy - biorę od ręki dziesięciu. 8zł/h na budowie to płacili 10 lat temu zwykłemu od łopaty, co nic nie musi umieć i być na tyle trzeźwym, żeby ustał na nogach.
Zgłoś
Avatar
olewojciech 2015-05-18, 13:38 2
Ja kiedyś dzwonie do babki, a ona do mnie że nie teraz bo jest u męża w szpitalu. Prosze zadzwonić za kilka dni.
Ok dzwonie za kilka dni, a ona do mnie że nie teraz bo jest: na pogrzebie męża xD

mój autentyk
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-05-18, 13:46
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Braerious 2015-05-18, 13:48 2
Kiedyś też pracowałem w call center. Konkretnie Orange... między innymi dlatego tak bardzo tej firmy nie lubię. Ale pomińmy ten fakt i dorzucę coś swojego:

Biuro numerów:
Konsultant- Dzień dobry, z jakiego miasta potrzebuje pan numeru?
Klient- Pisz
Konsultant- no dobrze, ale z jakiego miasta?
Klient- Pisz!
Konsultant- no piszę! Ale jakie miasto SIĘ PYTAM?
Klient- Pisz!

Obsługa techniczna:
Długa rozmowa, ogólnie widać że będzie trudno. Mówisz jedno klient robi drugie otwierając przy tym masę programów i niepotrzebnych folderów. Po godzinie zdenerwowany konsultant mówi do klienta: Dobra, zacznijmy od początku! Niech pan zamknie wszystkie okna... po czym słychać jak klient wstaje z krzesła idzie do okna w swoim pokoju i zamyka
Zgłoś
Avatar
Spikeel 2015-05-18, 15:01 1
Studiując taka praca w call center jest idealna, bo przychodzisz kiedy chcesz 10zł za godzinę dostajesz na rękę i do tego jeszcze wchodzą prowizje. Gówno nie gówno lepiej coś sobie zarobić niż żebrać od rodziców.
Zgłoś
Avatar
Insaner 2015-05-18, 16:08 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem