Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Irdo38 2013-08-19, 8:21 1
fajne dupy

podpis użytkownika

Wieprzowina w kieszeni u każdego obywatela na wypadek ataku ze strony nieprzyjaciela.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-08-19, 10:00
Przekupiony ch*j, za kamere GO PRO sie sprzedał..
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-08-19, 10:10 1
Ale ta dziewczyna z 3:50 zajebista
Zgłoś
Avatar
Mr Zool 2013-08-19, 10:11
Pepsi ma zdecydowanie inny smak niz cola, czy jest lepszy? Nie.
Duzo mocniej gazowany.
Zgłoś
Avatar
Machol 2013-08-19, 10:21 2
Czy się sprzedał nie jest jasne. Albo Pepsi nie robiło przekrętów i dlatego pozwolili mu się tam kręcić a potem wrzucić to do sieci, albo... no właśnie.

podpis użytkownika

Rzeczy trudne dają się rozłożyć na prostsze. Rzeczy proste nie dają się dalej rozbijać i musimy w nie po prostu uwierzyć albo chrzanić je.
Zgłoś
Avatar
FanatiCS 2013-08-19, 11:37
Adbuster c🤬j, piwa nie ma.

No dobra, za opis jednak piwko
Zgłoś
Avatar
keremere22 2013-08-19, 16:32
Cola Tesco Value 38 gr, woda mineralna jest droższa.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-08-19, 17:30
Moim zdaniem w pojedynku Pepsi/Coca-Cola CC miażdży, natomiast 7up i mirinda biją odpowiedniki od CC.
Zgłoś
Avatar
LaTos 2013-08-19, 19:54
No dobra, a o c🤬j w tej całej akcji chodzi, bo tv nie mam?
Że niby zbierają dane i powiedzą, że 70% woli pepsi, więc ja też mam pić pepsi, bo k🤬a większość pije pepsi?
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-08-20, 0:39
Dobrutro napisał/a:

Co za różnica czy Pepsi czy Coca Cola jak to ten sam koncern? Frajerzy.



Chyba Cię poj🤬o do reszty. PepsiCo Inc. i The Coca-Cola Company to dwa różne koncerny
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-08-20, 1:58
LaTos napisał/a:

No dobra, a o c🤬j w tej całej akcji chodzi, bo tv nie mam?
Że niby zbierają dane i powiedzą, że 70% woli pepsi, więc ja też mam pić pepsi, bo k🤬a większość pije pepsi?



Mniej więcej tak. W marketingu to się nazywa "społeczny dowód słuszności" Jeśli 70% twierdzi, że Pepsi lepsze to znaczy, że na pewno jest lepsze nawet jeśli nie jest i dlatego ludzie zaczną teraz rzucać się na Pepsi Tą samą zasadę masz w reklamie Providenta - "90% naszych klientów jest zadowolonych z naszych usług". Tylko im nie wyszło, bo jak słyszysz coś takiego to pierwsze co przychodzi na myśl to - "A jakie zdanie ma pozostałe 10%?!". Nie trudno się domyśleć, że brakujące 10% z pewnością życzy im głównej na hardzie
Zgłoś