Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Adolf Hitler
H................g • 2013-06-04, 19:33
Widać koleś nie myśli o swoich dzieciach, przecież one mają przej🤬e z takimi imionami

Amerykanin Heath Campbell, który nadał swym dzieciom imiona inspirowane nazizmem, stanął w poniedziałek przed sądem. Przyszedł ubrany w hitlerowski mundur, ze swastyką wytatuowaną na szyi.

Mężczyzna domaga się kontaktów ze swym najmłodszym, 18-miesięcznym synem - Heinrichem Honsem Campbellem, odebranym ojcu przez służby socjalne za stosowanie przemocy w rodzinie. Amerykanin twierdzi też, że pozostałe dzieci: 7-letniego Adolfa Hitlera Campbella, 6-letniej JoyceLynn Arian Nation Cambell i 5-letniej Honzlynn Jeannie Campbell nie widział od blisko dwóch lat.

Ich syn to Adolf Hitler

Służby socjalne odebrały najmłodsze dziecko rodzicom kilka godzin po porodzie w listopadzie 2011 roku pod zarzutem powtarzającej się przemocy w rodzinie.

- Kocham moje dzieci, chcę być im ojcem - oświadczył Heath Campbell przed sądem we Flemington, w stanie New Jersey.

Rodzice - dziś już w separacji - stali się sławni w 2008 roku, gdy jeden z lokalnych sklepów odmówił napisania na torcie urodzinowym dla ich dziecka "Adolf Hitler". Wkrótce po tym zdarzeniu władze wszczęły śledztwo i odebrały Campbellom dzieci.
Nazizm ma we krwi

Ojciec otwarcie przyznaje się do nazistowskim poglądów, na szyi nosi wielki hitlerowski krzyż.

Zapytany, czy był to dobry pomysł, aby pojawić się w sądzie w mundurze nazistowskim, odparł, że wszystko zależy od sędziego.

- Jeśli będzie dobrym sędzią i dobrym człowiekiem, będą patrzeć na wnętrze, nie na wygląd - powiedział.
Zgłoś
Avatar
J................u 2013-06-07, 18:06 1
@Atreyu - to znaczy że nic nie wiesz o swastyce. Ten symbol był używany przez pół świata na długo przed Chrystusem... Był używany też w Europie, także w Polsce (m.in. przez Strzelców Podhalańskich).
Tak więc to że jacyś debile uczynili sobie z niego swoje logo na 25 lat nie powinno być powodem tak silnej stygmatyzacji tego pozytywnego symbolu.
Zgłoś
Avatar
BongMan 2013-06-07, 18:14 2
Hacerking napisał/a:

- Jeśli będzie dobrym sędzią i dobrym człowiekiem, będą patrzeć na wnętrze, nie na wygląd - powiedział.


Zgadzam się. Tylko trzeba go rozciąć od jajec po gardło, żeby to wnętrze zobaczyć.

podpis użytkownika

Nie zapomnij o grzebieniu, ty p🤬lony jeleniu.
Fazi

Mój c🤬j dłuższy niż twoje zwoje mózgowe.
Pih
Zgłoś
Avatar
J................o 2013-06-07, 18:59 1
Niezły trolling
jakby ktoś jeszcze tego nie wiedział, to w każdym cywilizowanym kraju na świecie jest zakaz nazywania dzieci imionami zbrodniarzy wojennych którzy znajdują się na czarnej liście. Każdy urzędnik, który jest odpowiedzialny za przyjęcie imienia i nazwiska dziecka (akt urodzenia itd) ma prawo odmówić pozwolenia nadania zakazanego imienia oraz obowiązek poinformowania stron oraz przełożonych.

Na przykładzie - niech ktoś spróbuje nazwać nowo narodzonego polaka, powiedzmy.. Brembarborhuguh Kowalczyk. Dupa, urzędnik odmówi. A za próbę nadanie dziecku imienia Adolf Hitler Kowalczyk stanie przed sądem.

Reasumując - w USA (i nie tylko, bo w każdym kraju UE, Kanadzie, Australii, Japonii, nawet w Chinach (!), itd, nie licząc może jakichś innych krajów III świata) za próbę nadania komuś imienia Adolf Hitler sprawa z urzędu trafiłaby do sądu. A jakby się facet upierał, bezapelacyjnie zostałby posadzony do pierdla. W Chinach to nawet mozliwe, że by takiego delikwenta na miejscu powieszono, ku przestrodze. W Rosji prawdopodobnie ktoś taki by nagle "zniknął".

Sorka, za wywód, właściwie mógłbym to skrócić do krótkiej notki. Ale mam czas, to sobie pop🤬le
Zgłoś
Avatar
Atreyu 2013-06-07, 19:03
@JądroChaosu - nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, wyraźnie oddzieliłem w niej historię danego symbolu, od jego najbardziej rozpoznawalnego znaczenia. Gdyby nie Hitler, nazizm i III Rzesza - wielu dziś by go nie używało. Naprawdę mało jest fanów kultury celtyckiej, a dużo idiotów zasłaniających się historią i wstawiających swastyki zgodnie z ich powszechnym znaczeniem.

Oczywiście zgadzam się że znak jest stygmatyzowany jak to ładnie określiłeś. Tylko gdyby nie te 25 lat "wykorzystywania" go przez Niemców to większość z używających go obecnie nie korzystałaby z niego. Dziś jak widzę swastykę, lub odwróconą swastykę - to wstawia ją osoba o skrajnie radykalnych poglądach i się zasłania "celtami" - tu jest problem.

Pozdrawiam.

podpis użytkownika

...
Zgłoś
Avatar
Dildowagins 2013-06-07, 20:30
Za dużo hamburgerów jedzą i im odp🤬la.

podpis użytkownika

jagiellonski24.pl | strategyandfuture.org
Zgłoś
Avatar
T................h 2013-06-07, 20:38
ten mundur jak wiele innych rzeczy jest tylko wyobrażeniem jak powinien wygladać jakiś mundur niemiecki z tamtych lat. Ni to mundur Wehrmachtu, ni to Waffen SS, ni to mundur NSDAP, krój jak mundur NRD. P🤬lniecie z poj🤬iem
Zgłoś
Avatar
B................r 2013-06-07, 21:12 1
Tomikchomik1 napisał/a:

Sieg Heil!!



Weź się człowieku zastrzel...

Propagowanie symboli/idei nazistowskiej jest okay, ale propagowanie poglądów/symboli komunistycznych już nie?? Skoro równość to równość. Koniec.
Zgłoś
Avatar
plonk 2013-06-08, 1:47
Bad_Motherfucker napisał/a:



Weź się człowieku zastrzel...

Propagowanie symboli/idei nazistowskiej jest okay, ale propagowanie poglądów/symboli komunistycznych już nie?? Skoro równość to równość. Koniec.



Bingo! J🤬 obie strony tego zj🤬ego konfliktu! Leci piwo.
Zgłoś
Avatar
samozlo171 2013-06-08, 13:24
Co to jest "hilerowski krzyż"? o_O
Zgłoś
Avatar
A................S 2013-06-08, 14:42
Trzeba być ostro jebniętym aby nazwać dzieko Adolf Hitler. Nie ma na to usprawiedliwienia i typ powienien być odstrzelony lub spalony żywcem.

Wbrew temu co sądzi spora grupa pseudo-patriotów, Hitler stał się katem naszego kraju. Nie on jedyny, ale posłuchajcie opowiadań dziadków, pradziadków. Lub może spora grupa ludzi z Sadistica nauczy się czytać i sprawdzi co ten austryjacki żydek zrobił w Polsce.

Co chwila widzę na tej stronie wesołą pszczółkę z wąsem lub rewelacje o słusznej polityce Hitlera. To mają być patrioci ? Przydałoby się całą grupę naszych radosnych patriotów wysłać w czasie do '39 i wsadzić w kamasze. Szybko by zmienii swój światopogląd.

Dosyć już tego!

Może czas w końcu ruszyć swoimi zwojami i tępić pajców ze swastykami. Tak, do cholery. Pomimo, iż ten symbol miał wiele innych , bardziej pozytywnych znaczeń, teraz jest to synonim nazistów. Szkoda, ale tak jest.
Pewnych spraw nie da się cofnąć. Chcąc, nie chcąc ten symbol jest znakiem narodowych socjalistów.
TAK!
Narodowych, k🤬a SOCJALISTÓW.

P🤬lnijcie się w łeb jeden z drugim, zanim zaczniecie wklejać emotki Hitlera lub swastyki.
Nasz naród nie potrzebuje niemieckiej ideologii. Mamy swoją, własną tożsamość.
Tolerancyjną do k🤬y nędzy. Każdy może sobie spokojnie żyć w naszym kraju, jeżeli ceni nasze wartości i tradycję.
Byliśmy ostoją wolności i tolerancji w Europie przez setki lat. Nie potrzebujemy obcych wzorców.
Homosie, Żydzi, Muzułmanie czy Hindusi mogą u nas żyć i egzystować. Być POLAKAMI do cholery.
Bez socjalu. Ludźmi budującymi swoją nową ojczyznę.
Odp🤬lcie się więc z łaski swojej od ludzi, którzy chcą być Polakami. Ludzi, którzy pewnie wiedzą więcej o naszej historii i tradycji, niż stado debili piszących tutaj komantarze.

Jestem monarchistą i narodowcem. Szanuję inne poglądy i inne religie. Jestem Polakiem.
Mieszkam za granicą nie z powodu braku pieniędzy. Nie wyjechałem aby ciułać grosze i żreć zupki chińskie. Mój zawód wymaga podróżowania po świecie. Dzięki temu znam inne kultury z autopsji, nie z debilnych komentarzy na Sadisticu.
W każdym miejscu w którym mieszkam akceptuje lokalną kulturę i obyczaje. Nie zawsze rozumiem, ale szanuje.
Czego i Wam życzę.

Z nadzieją, że dożyję dnia, kiedy Polska bedzie tolerancyjnym ale surowym obyczajnie krajem,
AJ
Zgłoś
Avatar
g................5 2013-06-09, 10:15
taki z niego aryjczyk, a wygląda jak żyd
Zgłoś