
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:18


dlaczego kompresor miałby nie tworzyć turbo-dziury? Jak pospawasz krótki baran wydechowy to na turbinach masz podobną "turbo dziurę". Kompresor może mieć mniejszą jeśli był jakoś w samej przepustnicy wmontowany, a tego nie wiem bo samochodu nie znam.
Poza tym turbosprężarka to dla silnika mniejszy wydatek energetyczny, dlatego jestem zwolennikiem
Poza tym turbosprężarka to dla silnika mniejszy wydatek energetyczny, dlatego jestem zwolennikiem




@ Loki91 - nie w "Ułęży" tylko w "Ułężu"
Nie czepiam się, poprawiam tylko!
Nie czepiam się, poprawiam tylko!

siedzac w srodku bym sie chyba posral ze strachu........piwko masz
Powiem Ci, że mieliśmy kiedyś SW20, ale seryjne 156KM. Zbierała się jak wóz z węglem a mój brat stwierdził, że mniejszy promień skrętu był w stanie zrobić starem
Przyspieszenie miała gorsze od AW11 w serii.
Co do zaufania... Ja niewiele jeżdżę osobiście, zwłaszcza "wyczynowo", ale mój brat zrobił pewnie już kilka milionów kilometrów w swoim życiu. Brał także udział w KJS tą MR2. Na końcu im "wyskoczyła" opona zza MR2 i wylecieli
Obyło się bez strat.
Ogólnie rzecz biorąc trochę siedzimy w starych japońcach.
A, co do AE to ma on AE86 levina z silnikiem o pojemności 1,5l i mocy równej 84 czy 83KM. Aktualnie stoi w Warszawie w warsztacie.

Co do zaufania... Ja niewiele jeżdżę osobiście, zwłaszcza "wyczynowo", ale mój brat zrobił pewnie już kilka milionów kilometrów w swoim życiu. Brał także udział w KJS tą MR2. Na końcu im "wyskoczyła" opona zza MR2 i wylecieli

Ogólnie rzecz biorąc trochę siedzimy w starych japońcach.
A, co do AE to ma on AE86 levina z silnikiem o pojemności 1,5l i mocy równej 84 czy 83KM. Aktualnie stoi w Warszawie w warsztacie.

silnik ułożony centralnie to rozkład masy najbardziej zbliżony do idealnego, a co za tym idzie, nawet na dużych mocach bardzo stabilny. Takim autem ciężko jest nie tylko iść bokiem, ale dachować, czy drzeć kapcia. Dlatego tak się robi większość ferrari, lambo, bugatti itd. To samo tyczy się bolidów F1.
Układ jest znakomity do samochodów sportowych i napędów 4x4 albo 4WD z większą mocą kierowaną na tył. Jest jednak rzadko stosowany z uwagi na małą ogólną wydajność i mijanie się z założeniem konstrukcji samochodu. Jak masz silnik centralnie to rezygnujesz z tylnych miejsc oraz bagażnika, czyli nie pojedziesz z rodzinką na wakacje.
Jednak w nowym trendzie samochodów z alternatywnymi źródłami energii powraca się do pomysłu.
BMW Vision - 5-osobowy z małym silnikiem spalinowym, zasilającym poprzez alternatory i akumulatory - 2 silniki elektryczne dużej mocy. Większość osprzętu schowana w grodzi między siedzeniami. Zalety - moc porównywalna z M3, nieduże spalanie, sporo miejsca dla pasażerów, doskonałe wyważenie. Wady: wciąż nieduży bagażnik, duży ciężar, zasięg na pełnej mocy niewielki.
Nowa Honda (Acura) NSX - silnik taki jak dawniej - 3,5 V6 VTEC umieszczony centralnie, zasilający przez alternatory 2 silniki elektryczne z przodu.
Zalety- bardzo zaawansowana technologia, odzyskiwanie mocy przy zakrętach i hamowaniu, dużo mjejsca w bagażniku z przodu (silniki elektryczne schowane są w kołach), wyważenie bliskie doskonałości, większy zasięg niż u poprzednika
Wady - niewiele mniejsze spalanie od poprzedniego NSX, brak miejsc z tyłu (2-osobowy)
Jak widać - celuje się w rozkład masy centralny. a do jeżdżenia bokiem wypuścili nam nową Toyotę i być może nowe Audi quattro się nada.
PS. Szacun za Prelude. Ja latam IV genem.
Układ jest znakomity do samochodów sportowych i napędów 4x4 albo 4WD z większą mocą kierowaną na tył. Jest jednak rzadko stosowany z uwagi na małą ogólną wydajność i mijanie się z założeniem konstrukcji samochodu. Jak masz silnik centralnie to rezygnujesz z tylnych miejsc oraz bagażnika, czyli nie pojedziesz z rodzinką na wakacje.
Jednak w nowym trendzie samochodów z alternatywnymi źródłami energii powraca się do pomysłu.
BMW Vision - 5-osobowy z małym silnikiem spalinowym, zasilającym poprzez alternatory i akumulatory - 2 silniki elektryczne dużej mocy. Większość osprzętu schowana w grodzi między siedzeniami. Zalety - moc porównywalna z M3, nieduże spalanie, sporo miejsca dla pasażerów, doskonałe wyważenie. Wady: wciąż nieduży bagażnik, duży ciężar, zasięg na pełnej mocy niewielki.
Nowa Honda (Acura) NSX - silnik taki jak dawniej - 3,5 V6 VTEC umieszczony centralnie, zasilający przez alternatory 2 silniki elektryczne z przodu.
Zalety- bardzo zaawansowana technologia, odzyskiwanie mocy przy zakrętach i hamowaniu, dużo mjejsca w bagażniku z przodu (silniki elektryczne schowane są w kołach), wyważenie bliskie doskonałości, większy zasięg niż u poprzednika
Wady - niewiele mniejsze spalanie od poprzedniego NSX, brak miejsc z tyłu (2-osobowy)
Jak widać - celuje się w rozkład masy centralny. a do jeżdżenia bokiem wypuścili nam nową Toyotę i być może nowe Audi quattro się nada.
PS. Szacun za Prelude. Ja latam IV genem.

Aha Loki, now ja everything rozumiem. Everyone może have swoje preferences.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie