Główna Poczekalnia (3) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 12:34
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2015-03-15, 0:31 1
nanab napisał/a:


Doszkol sie, to naprawde nie jest jakas wielka wiedza a pozwoli ci kiedys nie wyjsc na debila tak jak tutaj. poczytaj dlaczego stosuje sie w samochodach dyferencjaly. W tym rowerze masz kola spiete an sztywno wiec zawzze beda sie obracac z ta sama predkoscia



Poczytaj o wolnobiegach rowerowych nie jest jakaś wielka wiedza, a pozwoli ci kiedyś nie wyjść na debila tak jak tutaj.
Zgłoś
Avatar
nanab 2015-03-15, 1:05
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Szatan_Piekielny 2015-03-15, 1:05
Subaru już 20 lat temu zaprezentowało rower 2x2.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-03-15, 1:33
Mój dziadek miał motor 3 kołowy , z napędem na 3 koła .
Zgłoś
Avatar
Kubinek 2015-03-15, 2:29
Ruscy już dawno opatentowali napęd 3x3
Zgłoś
Avatar
august1898 2015-03-15, 8:02
Napęd był już opracowany wcześniej przez yamahe, problem jest taki, że podczas wyścigów cross najlepszą techniką pokonywania szybko ciasnych zakrętów jest niewielkie "zakopanie" przedniego koła i "drift", czyli wchodzimy w zakręt, przednie koło pozostaje w miejscu (lub przemieszcza się na niewielkim dystansie w stosunku do tylnego) odkręcamy gw🤬townie gaz, wyprowadzamy tył na nowy tor i zakręt pokonany. Napęd na przednie koło nie pozwala na takie coś. Jednak w sytuacji kiedy można nim sterować wydaje się to całkiem rozsądne. Kwestia tylko żywotności całego układu. Jak wiadomo motocykle typu cross często spotykają się gw🤬townie z ziemią lub innymi przeszkodami.

Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
Mercury001 2015-03-15, 8:25
Fajny mechanizm, ale mam nadzieję że pod tym kaskiem też ma stałe AWD
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-03-15, 8:54
Stare, chłopaki w Superenduro stosuja już od dawna
Zgłoś
Avatar
primas 2015-03-15, 16:35
Yamaha bodajże miała w ofercie motocykl z napędem na oba koła, ale jeśli dobrze pamiętam to przednie było napędzane silnikiem elektrycznym
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-03-15, 19:40
Nie wiem jak to wypada w motorku, ale w rozwiązanie z filmiku w rowerze nie ma racji bytu ze względu na brak mechanizmu różnicowego między kołami. Jeśli napęd przedniego koła byłby podłączony nie z tylnego a bezpośrednio z pedałów to wtedy wolnobieg faktycznie spełnił by tą rolę i w zakręcie byłby napęd tylko przedni (tylne koło z racji na niższą prędkość obrotową niż przednie szło by na luzie tak samo jak wtedy gdy nie pedałujemy) Jest jedna wada tego rozwiązania - napęd na tylne koło musiałby być podłączony na sztywno (bez biegów), a w rozwiązaniu z filmiku biegi są i dotyczą obu kół.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2015-03-15, 22:22
W przednim kole jest sprzęgło jednokierunkowe (wolnobieg) dodatkowo przekładnia z tylnego koła do przedniego nie wynosi 1:1, na przednie koło przekazywane jest około 80% prędkości. Czyli przy normalnej jeździe mechanizm na przedzie jest pasywny(tak jak pedały, gdy jedziemy a nie pedałujemy). Zadziała dopiero jak przednie koło się zakopie, zwolni z innego powodu lub tylne koło wpadnie w poślizg przez co prędkością dogoni przednie koło.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem