Przedstawiam Wam BeamNG, silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.
Wyobraźcie to sobie w GTA V
Po więcej informacji odsyłam na:
beamng.com/content/
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
konto usunięte
2013-05-30, 22:13
pewnie to stworzenia tego silnika wykorzystali nagrania/materiały od ruskich.
konto usunięte
2013-05-30, 22:21
Ktoś tu nie odrobił zadania domowego! Rockstar Games pokazało filmik demonstrujący ich silnik fizyki dla pojazdów który zostanie użyty w GTAV. W ogóle to nie wiem czy on nie był pokazywany tutaj, na Sadolu. Myślę że na filmiku okazującym BeamNG trochę źle dobrali odbicie amortyzatorów i wagę pojazdów, bo się odbijają jak piłki. Tamten miał mniej zniszczeń (ale też miał, i to dobre!), ale bardziej realistycznie wyglądało.
Cytat:
silnik fizyczny i graficzny który zostanie zainicjowany niebawem do silnika CryEngine 3.
Porzucili silnik CryEngine i przerzucili się na Torque3D.
W zwolnionym tempie lepiej to wygląda.
Szczerze? Jak dla mnie, bez szału. Wygląda jak zderzenia żelków... :x
bloodwar napisał/a:
Ludzie śmiali się z GTA 4 że niby żeby puścić je na maks detalach trzeba komputera z NASA, jakby kazdy potrącony samochód w GTA V miał mieć unikalny model zniszczeń każdego pojedyńczego elementu składowego samochodu (i na podstawie tego modelu wyliczane jeszcze cienie i odbłyski real time) to obawiam się, że nawet komputer NASA by mocno haczył
Wcale tak nie musi być i nie będzie, ponieważ na tej samej zasadzie działa system zniszczeń w Rigs of Rods i wystarczy komputer, który nawet nie uciągnie gta iv na pełnych detalach by obsłużyć ten system silnik.
konto usunięte
2013-05-30, 22:40
Trzeba by zacząć jezdzic przepisowo w gta.
taaa. a ale drzewa dalej będą kuloodporne.
a taka graafika będzie musiaała to ciągnąć
To jest softbody engine coś co było już w rig of rods, a te beam jest pod cryengine. Każdy taki silnik jest dobrze zoptymalizowany + do tego dobrze zoptymalizowany silnik gry i nie potrzeba do tego super komputera NASA bo i tak teraz większość rzeczy idzie przez kartę graficzną. BTW GTA 4 używało autorskiego silnika RAGE i silnika behawioralnego Euphoria, GTA 5 będzie używać tego samego tylko w nowszej wersji.
konto usunięte
2013-05-30, 23:02
Ten filmik to fake! nie ma manekinów w środku! Kto w ogóle prowadził te wszystkie samochody?! FAKE wam powiadam!
W Gran Turismo to chyba nie realne znając podejście twórców. ; )