Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Hennessey Venom GT z silnikiem o mocy 1244 KM i wadze 1244 kg (jeden KM na jeden kg wagi - niesamowity współczynnik) pobił Rekord Guinnessa w przyspieszaniu od 0 do 300 km/h. Oczywiście wszystko odbyło się pod okiem przedstawiciela organizacji Guinnessa jak również ludzi z VBox. Dopuszczony do ruchu, drogowy model Hennessey Venom GT wykonał dwa przejazdy, które są wymagane do zatwierdzenia rekordu.



Oba przejazdy zostały dokładnie śledzone przez system bazujący na GPS VBox 3i na pasie startowym w Ellington Airport w Houston w stanie Teksas. Podczas pierwszego przejazdu bazujący na Lotusie Elise model napędzany potężnym i mocno wzmocnionym silnikiem z Corvetty ZR1 - V8 LS9 o pojemności 6,2-litra z dwiema turbosprężarkami - osiągnął wynik 13,18 sekundy z wiatrem wiejącym od tyłu z prędkością około 6,4 km/h.

Pamiętajmy, że cały czas mówimy o przyspieszeniu od 0 do 300 km/h. Niektóre auta osiągają takie czasy przy rozpędzaniu od 0 do 100 km/h. W drugim przejeździe Hennessey Venom GT osiągnął czas nieco gorszy - 14,08 sekundy - ale wiatr wiał od przodu z prędkością około 10 km/h. Nie przeszkodziło to jednak w ustanowieniu rekordu świata! W dwóch przejazdach Hennessey Venom GT osiągnął średni wynik przyspieszania od 0 do 300 km/h w czasie 13,63 sekundy.

Jako, że bicie rekordu odbyło się w Stanach Zjednoczonych, zanotowano rekord przyspieszania od 0 do 200 mph wynoszący 14,51 sekundy. Poprzednio rekord ten należał do modelu Koenigsegg Agera R - 17,68 sekundy. Dla porównania, obecnie najszybszy seryjny samochód na świecie, Bugatti Veyron Super Sport o mocy 1200 KM osiągnął wynik... 22 sekund. Można śmiało powiedzieć, że te 7 sekund to przepaść.







źródło: autocentrum.pl/newsy/nowosci/hennessey-venom-gt-rekordowe-przyspieszen...
Zgłoś
Avatar
T................a 2013-01-23, 22:11
@Mysz_Kamiki a myślisz że kto blokuje budowę takiego samochodu?
Zgłoś
Avatar
lipcio6 2013-01-23, 22:13
Poczekajcie na odzew panów z nemiec ;D ^^
Zgłoś
Avatar
Ramsey007 2013-01-23, 22:27 4
No więc tak...

1) zapnij pasy
2) złap kierownicę
3) włącz D na elektronicznej skrzyni biegów
4) uruchom procedurę startową (komputer ustawia obroty silnika przy pełnym wciśnieciu pedału gazu na optymalną wartość)
5) rusz
6) nie ruszaj kierownicą
7) osiągnij 310
8) odpuść gaz
9) poniżej 200 zacznij hamować hamulcami

Jest się k🤬a czym jarać!

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
s................s 2013-01-23, 22:55
kurde mój się w tyle do 100 buja
Zgłoś
Avatar
s................m 2013-01-23, 23:06 2
dobre auto na moscow unlimited
Zgłoś
Avatar
diegodelgado 2013-01-24, 10:19
teraz trzeba poczekac na super veyrona odchudzonego o 249kg z moca 1600km. Mysle ze powinien poradzic sobie z tym rekordem
Zgłoś
Avatar
P................h 2013-01-24, 12:49
są dużo szybsze fury. choćby A.R.S. DRAG EVO prowadzone przez Dmitriy Pleshakov'a. w 8 sec robi 276 na odcinku 1/4 mili. różnica taka, że venom jest dopuszczony do ruchu a evo nie.
Zgłoś
Avatar
kaelem 2013-01-24, 13:08
mój przez dwa filmiki setkę by miał!
Zgłoś
Avatar
vodoslav 2013-01-24, 13:41
Szkoda ze nigdy nie bedzie mnie stac na takie cudo.. Mimo tego ze sa szybsze, np SCC Aero, to i tak marzeniem pozostaje własnie Venom
Zgłoś
Avatar
w................l 2013-01-24, 14:26
@ panich

to tearz znajdź mnie szybciutko auto z przednim napędem robiące setkę poniżej 5.5 sek, dopuszczone do ruchu, z salonu, na gwarancji, bez przeróbek.

jak już coś porównujesz to wg jakichś kryteriów.

dla mnie sam fakt, że paru łebskich gości z małego garażu doj🤬o gigantowi kryjącemu się za logo Bugatti jest mega. maga k🤬a koń na kilogram!
Zgłoś
Avatar
m................o 2013-01-24, 15:50
K🤬a, miałem nadzieję na ryk silnika...
Zgłoś
Avatar
n................s 2013-01-24, 22:49
Szlag mnie trafia, jak widzę takie lipne tematy.

1. Oficjalnie najszybszym samochodem na krótkich odcinkach, jest Nissan GTR R-35 z jakimkolwiek rozszerzeniem mocy. (chciałem wkleić filmik, ale formularz jest zj🤬y i pokazuje, że już gdzieś był), kiedy to zwykły Skyline z najtańszym Switzer P800 (jak sama nazwa mówi, samochód podniesiony z 530KM do 800KM) rozpędza się do prędkości maksymalnej 320km/h w czasie ok. 22 sekund. Nissan z rozszerzeniem Alpha 12 od AMS, zyskuje moc ok. 1000KM i powyżej (w zależności od użytego paliwa), osiąga prędkość 300km/h w 19 sekund.

2. Bugatti Veyron nigdy nie będzie mogło rozpędzić się tak szybko jak inne super samochody, gdyż jako jedyne ma silnik stworzony w układzie W, a nie V, a taki układ tłoków charakteryzuje się zdecydowanie większymi obrotami i mocą, ale również dużą utratą przyśpieszenia na niskich (początkowych) obrotach, co nie zmienia faktu, że 460km/h to dla tego cacka wartego 4mlnE pikuś.

3. W tym roku najszybszym super samochodem na krótkich odcinkach stanie się Proshe 918 Spyder (580KM w wersji FABRYCZNEJ, 40-50 więcej niż Skyline) z dołączonym silnikiem elektrycznym, co już zostało potwierdzone podczas testów.

4. Cena Skylina z rozszerzeniem mocy 500-600 tyś. zł, cena Porshe 800 tyś. euro, nie mówiąc już o tym, że Nissan jak na swoje osiągi ma BARDZO małe spalanie (przy spokojnej jeździe 8 litrów/100, czy wykorzystaniu mocy silnika np. na polskich autostradach (hahahah xDxDxD) 11 litrów, przy maksymalnym obciąrzeniu 15 litrów, a Porshe dzięki zastosowaniu układu hybrydowego będzie miało jeszcze mniejsze wartości spalania).

Japończycy stworzyli najwydajniejszy układ silnikowy w historii, a planowany układ hybrydowy w nowym Nissanie GTR R-36 znowu zawojuje świat, dając świetną alternatywę dla Porshe w 5x niższej cenie.
Zgłoś