Uważam, że za swoje wizjonerstwo, zapał i to, czego dokonał należy mu się ogromne piwo. Zapewne niejeden z nas przegląda sadola na iPadzie - ikonie naszych czasów
@smys
Nie lubie Chucka ale ten obrazek z jakiegoś powodu mnie rozwalił
Nie lubie Chucka ale ten obrazek z jakiegoś powodu mnie rozwalił

a ja tam się cieszę, że nie żyje. wk🤬ia mnie apple i jego dziadostwo, które z niewiadomych powodów jest uznawane za takie zajebiste. sorry, ale iPady, iPhony, iGadgety i inne iShity są po prostu do dupy. i nie chodzi mi o ich funkcje, ale o wykonanie. psuje się to po paru tygodniach macania paluchem ekranu, a nie daj boże żeby ktoś to upuścił. jeśli Jobs miał syna to pewnie nazwał go iGor. iC🤬j. MacOS też jest c🤬jowy (tylko, że tym razem dlatego, że jest niefunkcjonalny), już lepiej zainwestować w Linuksa albo starego Windowsa. i tak jestem informatykiem, jestem paskudnym napinaczem. ide jeść kluski.
Don't know where your parents are,
Cry directly in this jar,
I will drink it at the bar,
Sip sippin' on Orphan Tears.
podpis użytkownika
Little children, near and far,Don't know where your parents are,
Cry directly in this jar,
I will drink it at the bar,
Sip sippin' on Orphan Tears.

S.O.A.D. napisał/a:
a ja tam się cieszę, że nie żyje. wk🤬ia mnie apple i jego dziadostwo, które z niewiadomych powodów jest uznawane za takie zajebiste. sorry, ale iPady, iPhony, iGadgety i inne iShity są po prostu do dupy. i nie chodzi mi o ich funkcje, ale o wykonanie. psuje się to po paru tygodniach macania paluchem ekranu, a nie daj boże żeby ktoś to upuścił. jeśli Jobs miał syna to pewnie nazwał go iGor. iC🤬j. MacOS też jest c🤬jowy (tylko, że tym razem dlatego, że jest niefunkcjonalny), już lepiej zainwestować w Linuksa albo starego Windowsa. i tak jestem informatykiem, jestem paskudnym napinaczem. ide jeść kluski.
raczej fanbojem łindołsa i m$

@Kolimojmaster_kolimojbog, nie poznajesz? przecież to Bil Gates..
A tam p🤬licie.Ja już więcej nie kupie Windowsa.
podpis użytkownika