
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
49 minut temu


Nie wiem jakim trzeba być idiotą, by uważać, że korzystanie z drugiego pasa to cwaniactwo, wpychanie się czy bóg wie co jeszcze. Przecież cała idea drugiego pasa polega na tym właśnie, że ogranicza zasięg kolejki pojazdów O POŁOWĘ (oczywiście jak umie się z tego korzystać, a nie gdy stado baranów okupuje jeden pas i jeszcze blokuje tych, którzy chcą jechać drugim!
badgoodman napisał/a:
Widzę, że większość to kierowcy wybitni.
@NieWiemZeWiem @NowyNick
Powinno się wam zabrać prawo jazdy, a jak się wam kiedyś trafi jakiś lepszy cwaniak to i po mordzie może da. W całym cywilizowanym świecie jeździ się na suwak, nie będę pisał po co, bo dla normalnych ludzi to jest oczywiste, a debili i tak nie przekona. Jazda na suwak polega właśnie na tym, że dojeżdża się do zwężenia i dopiero przy nim schodzi się do jednego pasa. Nie byłoby posądzania o próbę wepchnięcia się, gdyby wszyscy tak jeździli, ale niestety ciężko się przebić przez beton czaszki u niektórych.
Życzę zdrowia.
Prawo jazdy zabrać? Toć wątpię by w gimnazjum prawo jazdy wydawali... Jeżdżą ze starymi swoimi, zatwardziałymi komuchami po wsi tylko to mają taką a nie inną wiedzę wbitą do bani.

No tak, Chorzów... Tam największe samochodowe buraki mieszkają...

nie czytałem tych komentarzy, opiszę tylko sytuację obiektywnie.
Po pierwsze jestem w sumie za "suwakiem", lecz tylko w kilku przypadkach, a raczej w tylko kilku przypadkach nie jestem:
kiedy jest obszar zabudowany i kierowca tira nie może wyprzedzać (czytaj jechać lewym pasem ruchu), wtedy tiry stoją po prawej stronie a osobówki wpierdzielają się z lewej i wtedy tir stoi godzinę zamiast tyle ile powinien, dlatego albo niech tiry wtedy też mogą jechać lewym pasem, albo niech będzie "tak jak jest".
W sytuacji, np. gdy poza takim obszarem (gdzie tiry mogą wyprzedzać), wtedy "suwak" jest jak najbardziej właściwy i wtedy osobówki i tiry mogą lewym i wtedy wszystko ładnie pięknie.
Zapewne kilku kierowców osobówek będzie się burzyło, że ku*wa suwak powinien być zawsze i ch*j, miejmy kierowcy jednak też trochę oleju w głowie i empatii dla kierowców tirów (sam jeźdżę osobówką i ostatnio też raz blokowałem lewy, bo tiry stały po półtorej godziny przy Częstochwie jak były remonty - kierowcy tirów mnie prosili to zrobiłem).
Podsumowując - gdy tiry mogą lewym "dojeżdżać" do takich zwężeń - wtedy suwak ma rację bytu, inaczej stoją bardzo długo, wtedy w mojej opinii są usprawiedliwieni, gdy tak blokują,
dziękuję, hejterzy do boju!
Po pierwsze jestem w sumie za "suwakiem", lecz tylko w kilku przypadkach, a raczej w tylko kilku przypadkach nie jestem:
kiedy jest obszar zabudowany i kierowca tira nie może wyprzedzać (czytaj jechać lewym pasem ruchu), wtedy tiry stoją po prawej stronie a osobówki wpierdzielają się z lewej i wtedy tir stoi godzinę zamiast tyle ile powinien, dlatego albo niech tiry wtedy też mogą jechać lewym pasem, albo niech będzie "tak jak jest".
W sytuacji, np. gdy poza takim obszarem (gdzie tiry mogą wyprzedzać), wtedy "suwak" jest jak najbardziej właściwy i wtedy osobówki i tiry mogą lewym i wtedy wszystko ładnie pięknie.
Zapewne kilku kierowców osobówek będzie się burzyło, że ku*wa suwak powinien być zawsze i ch*j, miejmy kierowcy jednak też trochę oleju w głowie i empatii dla kierowców tirów (sam jeźdżę osobówką i ostatnio też raz blokowałem lewy, bo tiry stały po półtorej godziny przy Częstochwie jak były remonty - kierowcy tirów mnie prosili to zrobiłem).
Podsumowując - gdy tiry mogą lewym "dojeżdżać" do takich zwężeń - wtedy suwak ma rację bytu, inaczej stoją bardzo długo, wtedy w mojej opinii są usprawiedliwieni, gdy tak blokują,
dziękuję, hejterzy do boju!

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie