Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:36
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Alonso 2012-04-11, 19:22
dobrze wyciszone wnętrze tego auta.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-11, 20:20 1
los gienadijos napisał/a:

Kompletnie nie rozumiem czym się autor tego filmiku jara?!



Mogę się mylić, ale nie chodzi tylko o jazdę, ale i o komentarz pod filmikiem, co zmuszałoby widza do myślenia, czy ten pan chciał nagrać kolejny film, lecz zginął, czy że policja go zamknęła, czy że coś mu się stało.
Cytat:

Ostatnia aktywność 23 maj 2007 Dołączył(a) 1 maj 2007 jego yt konto"


Na jego koncie dopatrzyłem się komentarzu (chodź nie wiem czy to prawda):
Cytat:

He is not dead but lost his left leg in car accident. Paradox is, that accident was not his fault.



szkaru: "A mnie wk***ia jak ktoś podjeżdża z tyłu na 30cm i napiera bo wyprzedzić nie może. Wk***ie się raz i przychamuje na pełnej pycie i piszemy oświadczenie albo policja. Na odszkodowaniu na pewno jeszcze zarobie, bo nie będę mojego starego auta na lux naprawiał."

Po pierwsze sam piszesz, że masz stare auto, więc nie wiadomo jakby się miało w wypadku z jakimś nowym bmw choćby i z takim jak na filmiku. Nie wiadomo czy ty byś na tym nie ucierpiał, więc myślę, że nie ma co ryzykować (chyba, że lubisz jeździć z kamerą w aucie, to potem wstawisz filmik).
Po drugie, jeśli będzie za tobą w małej odległości a ty zahamujesz na jak to ująłeś "pełnej pycie", to prawdopodobnie nie dość, że w ciebie walnie, to będą jeszcze twoje ślady hamowania na drodze. CSI przyjedzie, ślady hamowania wyślą do laboratorium (mają tam jakieś swoje sposoby), okaże się, że to z twojego ogumienia i będziesz musiał jeszcze komuś innemu zapłacić te odszkodowanie

moonmaker05: "aa i dodam jeszcze ze z warszawy do nurburgringu jest ponad 1000km (chyba 1200 jak kiedys patrzylem ale moge sie mylic) i uwazam ze warto jest jechac te 1000km tylko po to zeby caly weekend pojezdzic na tym torze"

Ok, załóżmy że mamy tam się wybrać. Niech będzie te 1200km w jedną stronę, więc 2400 w obie. Lubimy wysoki moment, więc mamy diesla, niech spala na 100km z 8l, bo będziemy głównie autostradą jechać. Przy założeniu, że ropa jest po 5,7zł obliczymy, że koszt podróży w dwie strony to 1094,4zł. Już dość sporo. Ok, jesteśmy na torze i chcemy jeździć całą sobote i niedziele. Ale ile można jeździć. Przyjmijmy, że będziemy jeździć 4 godziny i 30 minut, bo z tego co wiem, to tyle można jeździć bez przymusowego odpoczynku. Na torze raczej to nie obowiązuje, ale my nie jesteśmy kierowcami samochodów sportowych, tak więc przyzwyczajeni jesteśmy do zmęczenia. 4 i pół godziny jazdy z prędkością średnią ok. 150km/h (o ile auto wytrzymałoby takie warunki). No, ale w niedziele też chcemy pojeździć. Więc kolejne 675 czyli razem 1350km. Na torze spalanie jest wyższe, nie wiem jak bardzo, ale szacunkowo niech będzie dwa razy. Koszt za rope to 1231,2zł. Łączny koszt przejazdu 2325,6zł. Nie wiem czy wszystko dobrze policzyłem, ale jeśli tak to chyba nie warto
Zgłoś
Avatar
~mcmt 2012-04-11, 20:28 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-11, 20:34
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
dzidol83 2012-04-11, 20:50
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
camson 2012-04-11, 20:58
Może niezbyt poprawna jazda względem przepisów, ale za to kierunkowskazów chyba zawsze używa
Zgłoś
Avatar
xon123x 2012-04-11, 21:07
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-11, 21:10 2

Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-11, 21:39
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-11, 23:18
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-12, 0:00
czytam wasze komentarze i się śmieje. Jak według was to jest normalna jazda samochodem i każdy z was tak potrafi to myślę że jeździcie seicento i nie jeździliście nigdy mocnym samochodem albo nawet nie macie prawa jazdy. Dla typa na filmiku propsy 3.0 turbodisel to dobrze się zbiera bo na turbinie
Zgłoś
Avatar
slizger 2012-04-12, 0:12
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-04-12, 10:40
mcmt napisał/a:

@up diesel raczej nie nadaje się na tor i chwilowy wysoki moment obrotowy nie jest wyznacznikiem niczego.



Dlaczego chwilowy moment? Charakterystyki silnika benzynowego i diesla są całkiem inne. Przy tej samej lub podobnej pojemności skokowej zawsze bądź w dużej części diesle mają większy moment i to przy niższych obrotach. No i te silniki są bardziej elastyczne, przez co wydaje mi się, że na torze też by dało się tym pojeździć
Zgłoś
Avatar
~mcmt 2012-04-12, 11:51 1
1. TURBO-diesel (bo wolnossące diesle pominiemy) ma znacznie mniejszy zakres obrotów niż wolnossąca benzyna.
2. Benzyna ma znacznie bardziej płaski przebieg momentu obrotowego, który trwa przez dłuższy zakres obrotów, w silnikach turbo-diesla występuje na początku turbo dziura i po osiągnięciu maksymalnego momentu się szybko moment kończy. Zatem, aby osiągnąć optymalne przyspieszenie, dieslem musimy szybciej zmienić bieg, lub mieć mniej korzystne przełożenia w skrzyni biegów, aby utrzymywać silnik przy obrotach zapewniających dobry moment.
3. Porównując silniki turbo-diesla i wolnossącej benzyny o tej samej pojemności za zwyczaj benzyna ma lepszy czas 0-100km/h.
4. Silniki turbo-diesla, które próbują dotrzymać kroku i utrzymać podobne osiągi co silniki benzynowe to turbo-diesle bardzo wysilone, skomplikowane stąd awaryjne. Wszelka dyskusja się kończy po zamontowaniu turbiny do silnika benzynowego .
5. Sposób w jaki działa diesel powoduje, że ma bardzo duże opory ruchu, znacznie większe ciśnienie w cylindrach. To powoduje drgania i głośną pracę 'ala traktor.
5. Jedyną zaletą diesla jest ekonomia (w przypadku starszych jednostek). Aktualnie rekompensuje się to w częściach, które trzeba podczas eksploatacji wymienić. Duży moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów, sprawiający złudne wrażenie elastyczności, powoduje, że dobrze się jeździ w mieście, choć do jazdy tylko po mieście się nie nadaje (nowsze jednostki).
Zgłoś
Avatar
takija 2012-04-12, 18:04 1
mcmt, wszystko ładnie pięknie ale jebłeś się i zrobiłeś dwa razy pkt 5 .
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem