Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
bocianoff 2017-06-28, 12:20 1
Ależ mnie te j🤬e wytłuki w tych rozklekotanych starych BE EM WE wk🤬iają. Jadę sobie wczoraj spokojnie 90 na obwodnicy, prawym pasem, bo za jakieś 300m zwężenie i droga przechodzi w jednojezdniową dwukierunkową, aż tu nagle jakiś pok🤬ieniec w e36 mignął mi obok zap🤬lając dobre 200. Rozpędzał się chyba od poprzedniego miasta, debil j🤬y. Kiedy już dotarł na jednojezdniówkę przeszkadzało mu, że facet przed nim jedzie jakieś 80 (na ograniczeniu do 50), więc postanowił go wyprzedzić i pop🤬lić na czołówkę z ciężarówką. Na jego szczęście ten zjechał i pajac zdążył się schować. Zagotowałem się jak mało kiedy. P🤬lone bezmózgi powinny mieć oddzielny pas dla tych swoich rozklekotanych rzęchów, najlepiej odgrodzony 5 metrowym murem.
Zgłoś
Avatar
waloos 2017-06-28, 12:56 2
@SanicHegehoc nie masz racji. Velture mówi dobrze.
Gdyby zakręt był plaski to siła odśrodkowa przenosiła by ciężar samochodu na prawą stronę, podnosząc lekko stronę lewą. Żeby temu zapobiec przechyla się drogę, tak że gdy samochód stoi na zakręcie większość masy jest na lewej stronie, natomiast w czasie jazdy kiedy dochodzi siła odśrodkowa, część docisku przenosi się na stronę prawą, następuje wyrównanie sił i samochód porusza się bez większych przechyłów na zawieszeniu, z względnie równym dociskiem wszystkich czterech kół.

Tu nie trzeba być dobrym z fizyki, tu trzeba tylko trochę pomyśleć i porównać co się dzieje na prostej drodze.
Zgłoś
Avatar
SanicHegehog 2017-06-28, 12:59
Velture napisał/a:


Dalej obstaję przy lewej.
Z fizyki zawsze dupa byłem ale jak masz w lewo przechylone to po to aby siłę odśrodkową zmniejszyć przenosząc środek masy w lewo.


Siły odśrodkowej nie zmniejszysz, zmieniając kąt pochylenia. Ona dalej jest taka sama, tylko że zamiast działać prostopadle w kierunku tył/przód i góra/dół, działa prostopadle tylko tył/przód, ale pod kątem jeśli chodzi o góra/dół.
Łapię o co chodzi z tym stwierdzeniem, ale to taka dyskusja z serii czy kapeć to lać. Wszystko zależy od definicji kapcia i lacia.
Zgłoś
Avatar
k................4 2017-06-28, 17:34
qhash napisał/a:

ciekawe czym jeżdzą sadolowe p🤬dusie, że tak psioczą na to auto



Toyota Celica VI Gen. 2.0 170KM.

A teraz idź, bo Ci autobus ucieknie.
Zgłoś
Avatar
Lew 2017-06-28, 19:41
No cóż, kierowca BMW nie opanował mocy Jednego Barana.

ps. VW POLO R 2.0 220kucóf
Zgłoś
Avatar
s................a 2017-06-28, 20:28
Kolejny zawodnik który przy poślizgu wpada w panikę i trzyma hebel do końca, uczymy się jeździć panowie bo bida aż piszczy.
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2017-06-28, 20:37
panowie, jak już się przechwalacie to focie aut albo GTFO

podpis użytkownika

Nie lubię hejterów. I trolli.
Zgłoś
Avatar
damian15snk 2017-06-28, 21:28
Tak blisko bylo do slupa
Zgłoś
Avatar
F................s 2017-06-29, 18:47
Wszyscy stawiają opony, a ja jestem ciekaw jaką zbieżność ma ta bmka
Zgłoś