Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Jedras992 2012-03-15, 1:56
Spora podsterowność jak na 4x4
Zgłoś
Avatar
jarekddz 2012-03-15, 2:45
ciekawa podsterowność. Jeździłem pare razy miśkiem serią i nie wyczułem takiej
Zgłoś
Avatar
M................3 2012-03-15, 3:02 1
@jarekddz- seryjne Evo IX ma się tyle do gotowej N-grupy co twój go-cart do bolidu F1. Przede wszystkim wszystkie cywilne Ewo na europejski rynek szły z aktywnym tylnym dyfrem poza wersjami RS, które szły pod zabudowę do N-gr bo homologacja zabrania aktywnego dyfra. Na pasywnym auto jest zdecydowanie trudniejsze do ogarnięcia. Poza tym ogromne szpery, sporo mniej wagi i jazda rajdowa czyli na granicy, a tu Evo jest specyficzne. Ma bardzo wysoką granicę błędu możesz odpie*dolić sporo i wyciągnie cię za dupę z każdej akcji ale jeśli przekroczysz granicę i pojedziesz na prawdę szybko to przy małym błędzie skończy się tragicznie. Ujmę to metaforycznie, to jak z nauką chodzenia, evo będzie cię asekurować i gdy się potkniesz to cię przytrzyma i postawi do pionu, ale jak za szybko zaczniesz biegać to będzie pierwsze do kolejki żeby cię przewrócić.
Żeby nie być gołosłownym przez 1,5 roku miałem Evo IX P03 na bilsteine plus parę delikatnych przeróbek przeróbek, czyli wersję cywilną a miałem przyjemność jeździć też N-gr od znajomego więc wiem o czym mówię. Na filmie festiwal błędów kierowcy lub źle ustawione auto i błąd kierowcy. Chociażby za sztywno skręcony stabilizator plus hardcorowa rozpórka na kielichy i Evo nie skręca
Zgłoś
Avatar
Piotrkowski 2012-03-15, 4:28
łamanie sobie kości tez na sportowo
Zgłoś
Avatar
m................o 2012-03-15, 13:02
Dlaczego nie jechał dalej? :F
Zgłoś
Avatar
l__s2 2012-03-15, 21:15 1
akcja z Rajdu Rzeszowskiego 2010, tutaj akurat cytryna źle weszła w zakręt i jeszcze gorzej z niego wyszła.

Zgłoś