@jarekddz- seryjne Evo IX ma się tyle do gotowej N-grupy co twój go-cart do bolidu F1. Przede wszystkim wszystkie cywilne Ewo na europejski rynek szły z aktywnym tylnym dyfrem poza wersjami RS, które szły pod zabudowę do N-gr bo homologacja zabrania aktywnego dyfra. Na pasywnym auto jest zdecydowanie trudniejsze do ogarnięcia. Poza tym ogromne szpery, sporo mniej wagi i jazda rajdowa czyli na granicy, a tu Evo jest specyficzne. Ma bardzo wysoką granicę błędu możesz odpie*dolić sporo i wyciągnie cię za dupę z każdej akcji ale jeśli przekroczysz granicę i pojedziesz na prawdę szybko to przy małym błędzie skończy się tragicznie. Ujmę to metaforycznie, to jak z nauką chodzenia, evo będzie cię asekurować i gdy się potkniesz to cię przytrzyma i postawi do pionu, ale jak za szybko zaczniesz biegać to będzie pierwsze do kolejki żeby cię przewrócić.
Żeby nie być gołosłownym przez 1,5 roku miałem Evo IX P03 na bilsteine plus parę delikatnych przeróbek przeróbek, czyli wersję cywilną a miałem przyjemność jeździć też N-gr od znajomego więc wiem o czym mówię. Na filmie festiwal błędów kierowcy lub źle ustawione auto i błąd kierowcy. Chociażby za sztywno skręcony stabilizator plus hardcorowa rozpórka na kielichy i Evo nie skręca