Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Call Center Netii
ociep • 2013-04-12, 22:36
Super obsługa i super szkolenie z Netii
Pani nie rozłączyła się po zakończonej rozmowie.
Sama rozmowa trwa do 4.40
Później jest rozmowa "szkoleniowa"
PS: Pani dodzwoniła się do operatora telefonicznego i chciała mu zaproponować lepsze warunki

Zgłoś
Avatar
D................i 2013-04-13, 8:24 2
Ale ten jej głos jest wk🤬iający -.-
Zgłoś
Avatar
domat1 2013-04-13, 8:38 1
głosik fajny, nieźle taka krzyczy później w łóżku
Zgłoś
Avatar
a................1 2013-04-13, 9:29 8
jej głos powoduję że chce mi się ją r🤬ać
Zgłoś
Avatar
tekkit 2013-04-13, 9:38
zlodziejskie firmy, zmuszaja podswiadomie do kupna gowna
Zgłoś
Avatar
Darkstep 2013-04-13, 11:45
"No to niech Pani zaczyna"

On już wiedział co się będzie działo

podpis użytkownika

drum'n'bass | dubstep | breakcore
Zgłoś
Avatar
norbi7631 2013-04-13, 12:10
laska się przyucza. Mało rozgarnięta to fakt, ale stwierdzam, że obsługa z Orage i Netia ostatnio bardzo się poprawiła

@tekkit wystarczy myśleć i być świadomym i nic ci nie wcisną, naucz się asertywności
Zgłoś
Avatar
kurczasty 2013-04-13, 12:39
Co więcej starczy wiedzieć jak z nimi rozmawiać i można mieć o wiele lepsze warunki.

Chociaż akurat co do Orange to do nich nie mam siły. Gada się z nimi jak z debilami i nikt nie jest za nic odpowiedzialny i to zły dział i dzwonić pod inny telefon i tak k🤬a ciągle.
Zgłoś
Avatar
chujdupa 2013-04-13, 13:15
Ktoś ma namiary na jej profil FB?
Zgłoś
Avatar
teken 2013-04-13, 14:04 1
Kiedyś zadzwoniła do mnie pani czy chcem internet w netii do 10 mb/s, bo na tyle pozwala mi łącze telefoniczne, w sumie cena była ok, prędkość też by mi pasowała, ale że jestem sprytny, spytałem pani jak w praktyce wygląda to "do 10 mb/s", jaka będzie moja prędkość np w godzinach szczytu, kiedy mogę miećte 10 mb/s, pani odpowiedziała tylko:
- niestety nie potrafię panu odpowiedzieć na to pytanie
Od razu zrezygnowałem Za jakiś tydzień zadzwonił pan i był już tego wyuczony, okazało się, że minimalnie zapewniają 6 mb/s, biedna pani nie była doszkolona ;(

Pani mi nie obniży rachunków
-mhm
k🤬a

podpis użytkownika

Zgłoś
Avatar
Ranger 2013-04-13, 14:32
K🤬a mać, wolałbym już zbierać złom i być bezdomnym niż pracować w telemarketingu...
Zgłoś
Avatar
A................m 2013-04-13, 14:39
J🤬 netię, tfu!

J🤬 netie, tfu!
Zgłoś
Avatar
przemello 2013-04-13, 16:18
Ojjj... Widzę że Pani trener ma nikłą więdzę na temat psychologii sprzedaży... Niestety ale Ciężko teraz znaleźć menadżera który zna podstawowe zasady srzedaży.... W samym skrypcie zabrakło WSZYSTKIEGO co mogłoby Pannie, która "sprzedaje" pomóc...

Co do "oddziałów" Orange i Netii, to nie p🤬lcie głupot o takowych, bo wszystkie projekty WLR realizowane są przez Partnerów Handlowych Orange czy Netii, TP nie ma własnych CC, które zajmują się pozyskanie klienta. Z Netią jest podobnie zresztą.
Zgłoś
Avatar
S................_ 2013-04-13, 18:31 1
Ludzie - to jest normalna praca. Taka jak każda inna. Dzwonią , pytają i dziękują jeżeli nie jesteście zainteresowani. Dlaczego to robią? Bo za to im płacą. Nie ma tak że raz powiesz nie i masz wy**bane na wszystko. Po prostu - nie chcesz z nimi rozmawiać spokojnie wytłumacz. Myślicie że fajnie jest wysłuchiwać codziennie że każdy ma cie w du*e itp? A że trafiają się uparci konsultanci - no cóż powiedzcie mi czy w waszej pracy nie ma przynajmniej jednego dziwnego człowieka , lub czy kiedyś nie mieliście poj*banych kolegów z pracy? A może sami tacy jesteście.... Tak - pracowałem w podobny sposób. Pracowałem w salonie plusa i też musiałem dzwonić po klientach bo ruch był kiepski. Ktoś ma telefon? Dzownić , ma wziąć następny. Ktoś ma umowę którą kończy się za pół roku - dzwonić na pewno ma już rozj*bany telefon. Kiedyś już tutaj pisałem - nasze społeczeństwo to niestety w 60% same ku*wy ot co. Teraz pracuje fizycznie i jestem 100 razy bardziej zadowolony. Gość na którego trafiła ta dziewczyna to też pewnie jakiś biznesmen który jak by chciał to miał by harem ale póki co to ma 2 pracowników zarabiających najniższą krajową ale ch*j jemu się należy - on przecież ratuje naszą je*ną gospodarkę... I na koniec jeszcze raz wam mówię: Idziesz do jakiegoś punktu usługowego? Zachowuj się normalnie. Nie pasuje Ci oferta , podziękuj na na starcie a nie stoisz jak głupi ch*j 30 minut a na końcu dziękujesz. Myślicie że jak palniecie hasło " Idę do play! " to ktoś się wami przejmie? Ja zawsze po takim haśle robiłem sobie przerwę na kebeba Drogi "kliencie" prawda jest taka że dla sprzedawcy jesteś wart mniej niż dz🤬ka z AIDS jak nie ty to znajdzie się inny. Im szybciej to pojmiecie tym mniej będziecie spinać poślady
Zgłoś
Avatar
wojtas2169 2013-04-13, 18:55
Najlepszy sposób to, gdy pytają cię o to czy rozmawiają z właścicielem telefonu powiedzcie, że nie i że już przekazujecie telefon i odłóżcie słuchawkę.
Zgłoś
Avatar
T0B1 2013-04-13, 19:04
5:10 - czyli jak być "uczciwym" telemarketerem :]

c🤬jdupa napisał/a:

Ktoś ma namiary na jej profil FB?


Może jeszcze numer buta mamy podać?

podpis użytkownika


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie