Super obsługa i super szkolenie z Netii
Pani nie rozłączyła się po zakończonej rozmowie.
Sama rozmowa trwa do 4.40
Później jest rozmowa "szkoleniowa"
PS: Pani dodzwoniła się do operatora telefonicznego i chciała mu zaproponować lepsze warunki
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
konto usunięte
2013-04-13, 8:24
głosik fajny, nieźle taka krzyczy później w łóżku
konto usunięte
2013-04-13, 9:29
jej głos powoduję że chce mi się ją r🤬ać
zlodziejskie firmy, zmuszaja podswiadomie do kupna gowna
"No to niech Pani zaczyna"
On już wiedział co się będzie działo
laska się przyucza. Mało rozgarnięta to fakt, ale stwierdzam, że obsługa z Orage i Netia ostatnio bardzo się poprawiła
@tekkit wystarczy myśleć i być świadomym i nic ci nie wcisną, naucz się asertywności
Ktoś ma namiary na jej profil FB?
konto usunięte
2013-04-13, 14:39
konto usunięte
2013-04-13, 18:31
Najlepszy sposób to, gdy pytają cię o to czy rozmawiają z właścicielem telefonu powiedzcie, że nie i że już przekazujecie telefon i odłóżcie słuchawkę.
T0B1
2013-04-13, 19:04
podpis użytkownika
"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"