
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:47


Troche umiejetnosci to fakt kierowca ma ale rowniez ma sterowane kola naczepy ktore zlozyl w kat 90 stopni

Piękny zestaw, co jak co,
amerykanie mają czipsy zamiast mózgu
ale wiedzą co piękne
nie to co ruskie, wszystko do pieca byle ciepło było,
bo Putin tak powiedział na ichniejszym TVN
amerykanie mają czipsy zamiast mózgu
ale wiedzą co piękne
nie to co ruskie, wszystko do pieca byle ciepło było,
bo Putin tak powiedział na ichniejszym TVN
1 - cofając --> w prawo kręcisz kierownicą wtedy, gdy tylna oś minie pachołek "wjazdowy" . Pojazd musi skręcić nie więcej niż 30-45 stopni do linni "krawężnika".
Musisz zobaczyć w lewym lusterku pachołek w głębi-po przekątnej.
2 - jak już pojazd jest pod kątem..... Prostujesz koła i cofasz do momentu, gdy lewe koło tylnej osi jest na lewej linni.
3 - w tym momencie po sprawdzeniu czy minąłeś już prawym narożnikiem przedniego zderzaka pachołek "wjazdowy" możesz odkręcać kierownicą w lewo na tyle dużo, aby pojazd zatrzymał się równogle do wymalowanych linni i "krawężnika".
Miejsce do zatrzymania jest na tyle duże, że spokojnie można to wykonać.
Parkowanie nie musi być jaknajbliżej krawężnika, a jedynie w wyznaczonym obszarze
a = 12 m. (długość)
b = 3 m. (szerokość)
d = 2 m. (tył pojazdu od pachołka)
................................................... d = 2 m. POJAZD
.................................... . . ............ <-- --> [oo - -o}
________X _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _X ____________
..............^ ....................................^
............. ^ ....................................^
............b=3m. .............................. |
..............|
..............X<_____a=12 m.________>X
Ja bym z tego poradnika skorzysta
Musisz zobaczyć w lewym lusterku pachołek w głębi-po przekątnej.
2 - jak już pojazd jest pod kątem..... Prostujesz koła i cofasz do momentu, gdy lewe koło tylnej osi jest na lewej linni.
3 - w tym momencie po sprawdzeniu czy minąłeś już prawym narożnikiem przedniego zderzaka pachołek "wjazdowy" możesz odkręcać kierownicą w lewo na tyle dużo, aby pojazd zatrzymał się równogle do wymalowanych linni i "krawężnika".
Miejsce do zatrzymania jest na tyle duże, że spokojnie można to wykonać.
Parkowanie nie musi być jaknajbliżej krawężnika, a jedynie w wyznaczonym obszarze

a = 12 m. (długość)
b = 3 m. (szerokość)
d = 2 m. (tył pojazdu od pachołka)
................................................... d = 2 m. POJAZD
.................................... . . ............ <-- --> [oo - -o}
________X _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _X ____________
..............^ ....................................^
............. ^ ....................................^
............b=3m. .............................. |
..............|
..............X<_____a=12 m.________>X
Ja bym z tego poradnika skorzysta
Takiej długości ciężarówka jest niedozwolona w UE, więc nawet nasze zmywaki w Wielkiej Brytani nie mają szans na coś takiego.
SpeedyG napisał/a:
Taki Amerykaniec pewnie zesrałby się gdyby musiał jeździć po Polsce ciężarówką po ciaśniutkich uliczkach.
To Ci powiem, że trochę jesteś w błędzie, w Polsce są stosunkowo szerokie ulice. W Anglii, która nie była zniszczona w czasie wojny zachowany jest układ ulic przedwojenny. A że jeżdżę tu na co dzień ciężarówką, z zdarzyło mi się już "kilka" razy przeciskać na żyletki.
W UK, amerykaniec faktycznie dostałby rozwolnienia, ale myślę, że w Polsce dałby radę. Byłem świadkiem, jak ktoś kto zdał prawko w PL pierwszy raz zawodowo usiadł za kółkiem na wyspach. Zdziwił się okrutnie, praktycznie nauka od początku, nie miał bladego pojęcia jak się złamać solówką na zwykłym skrzyżowaniu 90 stopni. Jak zobaczył naprawdę ciasne skrzyżowanie to się po prostu poddał i musiałem się przesiadać. Tydzień po 9 godzin z nim wojowałem, dopiero pod koniec jako tako zaskoczył podstawy skręcania na skrzyżowaniach.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie