



takie auto nie ma jeździć na co dzień, ono ma być i cieszyć gały, ew na zlot, najlepiej lawetą, betka rekin - cud!

Cwaniaczek usunął fotkę baby z cyckami
tą którą przerobiłem...

jezeli sie nie myle to tak jak w stylu JDM tak i tutaj powinno przedewszystkim chodzic o moc. szkoda, ze tej zasady nikt nie respektuje..
bmw e9 2800CS (drugie zdjęcie) należy do mike'a burroughs'a, jednego z założycieli i fotografów dla strony stanceworks.com. e9 zostało wyprodukowane w 71, a właśnie dzięki pasji jego właściciela mogę cieszyć oko tym modelem po dziś dzień.
a tu film prezentujący e-dziewiątke
@up
w stylu jdm (lol) nie chodzi o moc tylko motywem przewodnim jest 'function over fashion'. nie każdy, kto sobie robi auto i kieruje się jakimiś motywami z tuningu w japonii, przerabia auto mechanicznie, aby osiągać jakieś bóg wie ile koni mechanicznych
a tu film prezentujący e-dziewiątke
@up
w stylu jdm (lol) nie chodzi o moc tylko motywem przewodnim jest 'function over fashion'. nie każdy, kto sobie robi auto i kieruje się jakimiś motywami z tuningu w japonii, przerabia auto mechanicznie, aby osiągać jakieś bóg wie ile koni mechanicznych
Libertinus napisał/a:
Zapraszamy na nasze polskie drogi (:Obrazek
To jest german style na polskie drogi:

Wiekszosc z nich to przeciez turas style nie zaden german choc nikt nie przebije "naszych" dresow

Ho ho ho, mówicie JDM, a nawet nie wiecie co to znaczy
JDM - Japan Domestic Market, czyli produkty wypuszczane stricte na rynek Japoński. To co widzimy w Europie czy USA, to tylko JDM styl. Bo jak może być autko JDM, jak jest LHD.
Analogicznie używa się skrótów USDM oraz EDM.
A co do German Style, to po pierwsze: Low&Slow&Wide, a po drugie: Nisko i szeroko cieszy moje oko
Oczywiście German Style dotyczy głównie aut niemieckich. Większość "Germanów" jest utrzymywanych również w stylu OEM+.
Dla japońców odpowiednikiem jest Hella Flush, ale tam to już takie koła i negatywy że się jeździć nie da ;D
Klasa sama w sobie jak German Style

Analogicznie używa się skrótów USDM oraz EDM.
A co do German Style, to po pierwsze: Low&Slow&Wide, a po drugie: Nisko i szeroko cieszy moje oko

Oczywiście German Style dotyczy głównie aut niemieckich. Większość "Germanów" jest utrzymywanych również w stylu OEM+.
Dla japońców odpowiednikiem jest Hella Flush, ale tam to już takie koła i negatywy że się jeździć nie da ;D
Klasa sama w sobie jak German Style








Ale dalem sie oszukac. Taki piekny merc na glownej a w komentarzach takie gowna ;<

@SuperRyszard, przez ciebie się aż musiałem zalogować by ci dać piwo
doj🤬es...

