Nie wiem czy w USA mają pancerne słupy ale tyle zostało z auta po zderzeniu ze słupem przy prędkości 90 mil na godzinę. Kierowca przeżył.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:15
🔥
Podróż w III klasie
- teraz popularne
Najlepsze jest to że słupy mają pancerne za to znaki drogowe mają zaprojektowane żeby łamały się jak zapałki
Cebularze na wizach turystycznych elegancko to wyklepią i będzie służył kolejnemu właścicielowi przynajmniej do kolejnej kraksy.
Debile, 90mil, to 150km/h. Z takiej prędkości, to cud, że gość żyje...
W Polsce juz by te zderzaki, wloty powietrza, znaczki rozkradli i na allegro by smigaly ;p
@ska
Trafiles w sedno. Kluczem jest "zawiniete wokol niego". Jesli konstrukcja auta jest mocna to przod z tylem sie spotka przy takim uderzeniu ale solidne auto nie rozpadnie sie w drobny mak.
@Tilg_die_Schmach
Faktycznie amerykanskie auta sa zajebiste, bo w legendarnym sportowym samochodzie dwa lata temu zrezygnowali z zawieszenia, ktore bylo przestarzale 50 lat temu.
Trafiles w sedno. Kluczem jest "zawiniete wokol niego". Jesli konstrukcja auta jest mocna to przod z tylem sie spotka przy takim uderzeniu ale solidne auto nie rozpadnie sie w drobny mak.
@Tilg_die_Schmach
Faktycznie amerykanskie auta sa zajebiste, bo w legendarnym sportowym samochodzie dwa lata temu zrezygnowali z zawieszenia, ktore bylo przestarzale 50 lat temu.
piotrFr, powiedz to o np. Corvette C7...
Przestarzałe 50 lat temu, ale Polonezy z dokładnie takim zawieszeniem jeszcze na przełomie wieków to jest dla was cud "polskiej" motoryzacji...
Przestarzałe 50 lat temu, ale Polonezy z dokładnie takim zawieszeniem jeszcze na przełomie wieków to jest dla was cud "polskiej" motoryzacji...
Polonez mial 80 koni a nie 300-400 i nie aspirowal do miana auta sportowego. To mala roznica. Corvette c7 ok fajne auto ale nie mozna przez to oceniac wszystkich amerykancow. Nie oszukujmy sie, tragiczne wnetrza i materialy, skrzynie przegrzewajace sie od jazdy ponad 120km/h (w nowych juz nie).
Po prostu amerykanie maja inne oczekiwania od samochodu, najwazniejsze jest, zeby ladnie wygladal, a technologia czy materialy ich nie interesuje zbytnio. Dlaczego wiele japonskich czy europejskich aut na tamten rynek to czesto karoseria nowego modelu z mechanika poprzedniego? Ma byc tanio i ladnie.
Po prostu amerykanie maja inne oczekiwania od samochodu, najwazniejsze jest, zeby ladnie wygladal, a technologia czy materialy ich nie interesuje zbytnio. Dlaczego wiele japonskich czy europejskich aut na tamten rynek to czesto karoseria nowego modelu z mechanika poprzedniego? Ma byc tanio i ladnie.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie