
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 6:05

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



Ostatnio moje auto zaczęło tak dymić co się okazało filtr powietrza do wymiany, przez co nie przepalała się ropa i radośnie kopciło


Stuart20 napisał/a:
Jak czyjaś jedyna umiejętność mechaniczna to wymiana koła w samochodzie z pomocą wulkanizatora to nie rozumie o co kama ... Proszę przestudiować budowę ( silników PSA ) i udzielać komentarzy
Proszę przestudiować najpierw książkę do gramatyki, a w szczególności dział o interpunkcji.
Pozdrawiam.
pierścionki pozjadał i olej opier*ala
ostatnio mój 2L diesel 136KM (wiem że silnik od PSA ale samochód nie francuz a szwed
) po naciśnięciu gazu puszczał ciemną chmurkę co mnie bardzo zaniepokoiło (pierwsza myśl? - coś nie tak z turbinką
) co się później okazało, "nieszczelność kolektora wydechowego". Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie i przy wyższych obrotach szczelina się powiększała i dostawał "lewego" powietrza

ostatnio mój 2L diesel 136KM (wiem że silnik od PSA ale samochód nie francuz a szwed



up3 a teraźniejsze szwedy mam na myśli volno to jakie mają silniki??renault niestety
Na filmiku widzimy efekty spalania płynu chłodniczego z powodu nieszczelności pomiędzy głowicą i blokiem silnika, wynikających z pęknięcia uszczelki lub odkształcenia głowicy. Objawia się taka usterka dużą ilością białego dymu (para wodna), w przeciwieństwie do nieszczelności w układzie dolotowym, usterki układu zasilania, lub sterowania silnikiem, kiedy to efektem spalania niewłaściwej mieszanki jest dym szary. Zużyte pierścienie tłokowe jak i gładzie cylindrów skutkują natomiast zabarwieniem spalin na fioletowo lub czarno w zależności od ilości spalanego oleju. Na czarno może też kopcić diesel przy usterce układu zasilania i nie musi mieć to związku ze spalaniem oleju. Na biało kopcić może również samochód z niewłaściwie wyregulowaną instalacją LPG.
Czyli stuartowi coś tam dzwoniło, tylko nie wiadomo w którym kościele, niemniej trafnie zdiagnozował przyczynę- spalanie płynu chłodniczego.
Czyli stuartowi coś tam dzwoniło, tylko nie wiadomo w którym kościele, niemniej trafnie zdiagnozował przyczynę- spalanie płynu chłodniczego.


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie