

Kefir93 napisał/a:
Ale pier**licieBrak amortyzatorów i fura tak wysoko stoi? Po prostu jest wsadzony Air Ride i wypchnięty na maksa gazem. A w momencie hamowania po prostu zabawa ciśnieniem na tylnej osi a nie hamowanie i odpuszczanie. Wystarczy popatrzeć, że w momencie hamowania światła STOP palą się ciągle. Tyle w tym temacie.
![]()
Doucz się trochę .Air ride hahah
Tył siedzi wysoko bo jest na samych sprężynach , dlatego tak skacze jak piłka , mimo ciągle wciśniętego hamulca.
Dobry hamulec z przodu , brak amorów z tyłu plus lekki tył i mamy taki efekt .
A tutaj też masz Air ride ?


Eksperci....
Hamulce z tyłu uj🤬e pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Brak amortyzatorów też pewnie ale nie zmienia faktu że to głupia hamerykańska dziewczyna!
Hamulce z tyłu uj🤬e pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Brak amortyzatorów też pewnie ale nie zmienia faktu że to głupia hamerykańska dziewczyna!
ehh eksperci...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
kalafiory napisał/a:
Eksperci....
Hamulce z tyłu uj🤬e pewnie,pewnie mało kto wie ale naciskając na hamulec hamują 4 koła i tył nawet mocniej żeby ""dupy" nie dźwigało.
Tył hamuje mocniej? Pierwsze słyszę. To wytłumacz mi proszę jakim cudem wciśnięcie hamulca do oporu blokuje zazwyczaj przednie koła?
KiKiZ napisał/a:
ehh eksperci...
w momencie hamowania puszczany jest murzyński rap na amortyzatory, gdzie siedzą murzyni i bujają furą.
ot co...
Dokładnie ta

podpis użytkownika
"Morda nie szklanka, lecz zęby nie grzyby..."
Żadne tam hamulce brzytwy. Brak amortyzatorów po prostu. Szkoda Imprezy...
podpis użytkownika
Co tak stoisz, jak widły w gnoju
Z Zawodu jestem mechanikiem, ale jak czytam wasze komentarze to mam chęć się powiesić za waszą ynteligencję ...
@toka i na tym polega hamowanie awaryjne- przednie koła wpadają w poślizg a tylnie hamują - i w ten sposób nie obraca ci dupy no chyba że ktoś jest idiotą i wyjebie korektor sił hamowania. kalafiory trochę pomieszał, tył nie hamuje "mocniej", tylko w pewien sposób "bardziej", "skuteczniej" -przejmuje inicjatywę hamowania w momencie poślizgu przednich kół, które nie hamują a ślizgają się. a korektorów mamy dwa rodzaje - ciśnieniowy i wychyłowy obydwa, choć zasadę działania mają różną, w konsekwencji nie dopuszczją do zblokowania tylnych kół w trakcie silnego wciśnięcia pedału hamulca roboczego poprzez redukcję ciśnienia płynu działającego na tylne siłowniki. dziękuję za uwagę
To jest po prostu odłączenie tylnych hamulców i zamontowanie wysokiego zawieszenia. Żadna filozofia.
podpis użytkownika
The music is my extasy.
@up
oświeć nas proszę, jeśli to nie jest buda 22B to co to jest?
mogę się tylko domyślać, że oznaczenie 22B jest zarezerwowane dla 2-drzwiowej budy w wersji STI...
oświeć nas proszę, jeśli to nie jest buda 22B to co to jest?
mogę się tylko domyślać, że oznaczenie 22B jest zarezerwowane dla 2-drzwiowej budy w wersji STI...