
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:15

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ta technika renderingu dopiero raczkuje.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Pierre d'Ollony napisał/a:
problem taki, że to co widzisz na filmiku to nie motion capture gdzie potrzebny jest aktor, tylko właśnie algorytmy. Prezentacja miała na celu pokazanie, że niskim kosztem bedzie można zrobić w grach dobrą mimikę twarzy, bez potrzeby zatrudniania aktorów i skanowania ich twarzy jak na przykład w LA noir.Mimo wszystko, żeby zrobić taką animację twarzy i tak jest potrzebny aktor. Niestety żaden grafik w tym momencie nie jest w stanie stworzyć takiej twarzy wraz z mimiką od całkowitych podstaw. Dlatego zatrudnia się aktorów, którzy wypowiadają te kwestie z takimi śmiesznymi nalepkami na mięśniach twarzy i to wszystko leci do kompa.


Według mnie najciekawszą możliwością zastosowania tego w filmach by było "wskrzeszanie" dawnych ikon kina. Czy to już zmarłych, czy po prostu zestarzałych i "odmłodzenie" ich.

tysonic napisał/a:
To przy dzisiejszym postępie w grafice w grach będziemy takie coś mieli podczas gameplayu w 2148 roku.
Gówno prawda. Trzeba tylko poczekać, aż komputery kwantowe zostaną tak dopieszczone, że będą mogły z powodzeniem zastąpić domowe sprzęty (obecnie jest sporo problemów z czasem utrzymania informacji itp.).
Gdzieś kiedyś czytałem, że wydajność takiego cacka może być większa niż wszystkich komputerów na Ziemi, razem wziętych. Tak więc trzeba tylko czekać na nowe odkrycia i myślę, że w najbliższym 10-leciu dojdzie do ogromnego postępu w tej dziedzinie.
Niestety, taki komputer kwantowy mógłby być wykorzystany do stworzenia sztucznej inteligencji, co mogło by się źle skończyć. Wizja terminatora przybliża się nieuchronnie..
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie