📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:14
Ta technika renderingu dopiero raczkuje.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Zauważcie, że koleś nie posiada włosów - a dlaczego? Bo są zbyt skomplikowane, a do tego pożerałyby mega dużo zasobów sprzętowych. Wystarczył głupi TressFX w Tomb Raiderze a już fps'y sporo mniej.
Po drugie - film już widziałem - u Nvidii.
Pierre d'Ollony napisał/a:
problem taki, że to co widzisz na filmiku to nie motion capture gdzie potrzebny jest aktor, tylko właśnie algorytmy. Prezentacja miała na celu pokazanie, że niskim kosztem bedzie można zrobić w grach dobrą mimikę twarzy, bez potrzeby zatrudniania aktorów i skanowania ich twarzy jak na przykład w LA noir.Mimo wszystko, żeby zrobić taką animację twarzy i tak jest potrzebny aktor. Niestety żaden grafik w tym momencie nie jest w stanie stworzyć takiej twarzy wraz z mimiką od całkowitych podstaw. Dlatego zatrudnia się aktorów, którzy wypowiadają te kwestie z takimi śmiesznymi nalepkami na mięśniach twarzy i to wszystko leci do kompa.
Według mnie najciekawszą możliwością zastosowania tego w filmach by było "wskrzeszanie" dawnych ikon kina. Czy to już zmarłych, czy po prostu zestarzałych i "odmłodzenie" ich.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie