


Tu nie o auto chodzi, tylko ten zakręt jest źle wyprofilowany. Widziałem podobny motyw we Włoszech chyba, tylko tam wyrzucało na zewnętrzną. Jak ktoś ignorował znaki to wypadał z trasy.
Co wy w ogóle tworzycie za teorie? Ktoś w ogóle tylnonapędówką jeździł? Gość dodał gazu w zakręcie, który jak widać jest śliski, co spowodowało wypchnięcie tyłu, gdyby założył kontrę to przy tej prędkości wyszedł by z tego piękny slide i tyle, a że nie miał pojęcia co zrobić to jechał z dalej skręconymi kołami (lub nawet na prosto) i wyjechał z drogi.
oooołłłłjeee beema wyjechała w pole, biedna, niedowartościowana gimbaza ze slamsów walić konie


dr dre, to chyba zart co? przeciez przod dziala tylko do ok 300 koni bez elektronicznej szpery, glupoty gadasz dokształć się, 4 motion to zwykly haldex, wiec dziala inaczej niz 4x4 typowe
wlatca, blokade środkowego mech roznicowego w seryjnych terenowkach masz tylko w G klasie merca. tez bzdura a wjazd na bmw, kompleks jakis czy co?
A takie zakrety pokazuja kto umie jezdzic,
wlatca, blokade środkowego mech roznicowego w seryjnych terenowkach masz tylko w G klasie merca. tez bzdura a wjazd na bmw, kompleks jakis czy co?
A takie zakrety pokazuja kto umie jezdzic,
wojas30 napisał/a:
Kolejny dowód na to że Amerykanie nie potrafią produkować samochodów które skręcają...
boże k🤬a,boże...cięzko mi to skomentować nawet.
podpis użytkownika
A beautiful way to become infected, alone or with others
I co mu z tych kontroli trakcji i innych śmiesznych elektronicznych zabawek dla nieumiejących jeździć? NIC
dlatego wolę moją sierrę cosworth XR4x4 ze stałym napędem bez żadnej elektroniki

dlatego wolę moją sierrę cosworth XR4x4 ze stałym napędem bez żadnej elektroniki


dokładnie, jak ktoś tam up napisał, kupują sieroty 500 konne fury i nawet skontrować nie potrafi jak mu dupą zarzuci, lepiej bez ESP z podwórka niech nie wyjeżdżają

lofix1 napisał/a:
gdyby była przepaść...
Ale nie było, za to słychać jak zaj🤬 w kupę liści