

To jest juz k🤬a niebezpieczne :O Jak V4 500ccm 2T potrafia osiagac moce prawie 200KM, to az sie boje wiedziec ile to to ma
I chcialbym zobaczyc krzywe momentu i mocy tego silnika, bo przy rezonansie niezle cos takiego musi przyp🤬olic


Kutarate-Miszcz napisał/a:
Karzdy gimbus marzy o takim... to by było dopiero pierdzenie pod domem sruterkiem i wk🤬ianie sąsiadów.
Ty widzę marzysz o słowniku.


@ r4f43ll: Dopóki se w garażu majstrują to ok. Ale jakby chcieli to zamontować w jakimś pojeździe to pewnie byłaby dupa.

"Testów na EURO V raczej nie przejdzie
"
Przejdzie , jak te kopcące 30letnie ikarusy przechodzą przeglądy w MZK to z takim też nie będzie problemu .
ups. zapomniałem że MZK robi przeglądy swoją własną stacją diagnostyczną ..............
Kocham mój kraj

Przejdzie , jak te kopcące 30letnie ikarusy przechodzą przeglądy w MZK to z takim też nie będzie problemu .
ups. zapomniałem że MZK robi przeglądy swoją własną stacją diagnostyczną ..............
Kocham mój kraj


Jest to silnik Evinrude 300 XP od lodzi.
Akcja dzieje sie w Szwecji,
BTW podaja ze to silnik 300konny
Evinrude 300XP -91
After a few hours in the workshop..
The expansion chambers are "home made" by hydroforming. The original exhaust is milled away and the engine block is filled whit plastic.
This engine will get electronic fuel injection and will not be used in a boat..
Akcja dzieje sie w Szwecji,
BTW podaja ze to silnik 300konny
Evinrude 300XP -91
After a few hours in the workshop..
The expansion chambers are "home made" by hydroforming. The original exhaust is milled away and the engine block is filled whit plastic.
This engine will get electronic fuel injection and will not be used in a boat..
paliwo z tego kanisterka będzie wystarczać chyba tylko na rozruch
