Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
grzehuu 2024-12-31, 18:07 1
suv to nie terenówka debile
do kazdego sraczki dostającego że suv powinien przejechać - to tak powinien - po twoim pustym łbie
Zgłoś
Avatar
Damianos88 2024-12-31, 19:01
To jakiś indyjski wynalazek z gówna ulepiony
Zgłoś
Avatar
mazga50 2025-01-01, 18:13
TwójCzarnyPan napisał/a:

Bo to są auta miejskie, mają za twarde zawieszenie na teren. Przeciętny właściciel jeździ SUVem po terenie tylko raz, żeby wypróbować i potem chwalić się, jak zajebiście radzi sobie jego auto. Chociaż tak naprawdę gówno wie, bo ma porównuje do Corsy, którą jeździł wcześniej. Za to prawdziwą terenówką c🤬jowo jeździ się po mieście, bo jest za miękka, a na autostradzie lepiej nie przekraczać 100 kmh żeby nie wyfrunąć za barierę przy pierwszej dziurze.



Jeździłem Nissanem Navara i po równym dał radę 180km/h, a w terenie kopał się tylko, gdy władowałem się w totalne bagno.
Miękki to był Mitsubishi L200, którym na pierwszym zakręcie prawie bym się wykopyrtnął, gdy przesiadłem się z ww. Nissana.

Tutaj to jest pułapka na auta i nawet wcześniej wspomnianym RAMem (biedny impotent) by nie przejechał.
Po zjechaniu w dziurę, zawieszenie przodu siada w jej połowie i nie zdąży podnieść budy do zahaczenia przodem o drugą krawędź. Skutkiem tego jest urwany przód i wyrwany silnik, czyli j.w.
Zgłoś