

Marian_Koniuszko napisał/a:
A ten chciał pokazać, jak się pali gumę i bączki kręci:
Niestety słabe panewki miały te wozy...
Każde v8 bmw to gówno, niestety. Jeśli chodzi o osiągi super, ale strasznie awaryjne padaki. No może poza jakimiś zabytkami z e39 e34 itp

Pees4 napisał/a:
Każde v8 bmw to gówno, niestety. Jeśli chodzi o osiągi super, ale strasznie awaryjne padaki. No może poza jakimiś zabytkami z e39 e34 itp
Z tego co się orientuję, to silnik w M3 E90/92/93 to jest ten sam silnik co w M5 E60/61, tylko skrócony o dwa cylindry. Problemem tych silników są wąskie panewki (zapewne chodziło o długość silnika), które przy ostrej eksploatacji szybo się zużywają. Ten w M3 ma dodatkowo jakieś "ulepszenie" chyba rozrządu, bo ma więcej mocy z litra.
podpis użytkownika
Jest akcja - zabieramy banderowcom tablice rejestracyjne z samochodów
Po pierwsze to nie M3.
Po drugie nie koleś tylko p🤬da.
Dziękuję, nie pozdrawiam.
Po drugie nie koleś tylko p🤬da.
Dziękuję, nie pozdrawiam.
darayavahus napisał/a:
Akurat tranzystor z tyłu dobrze wygarnął "kierowcy".
I c🤬j jej w dupę
darayavahus napisał/a:
Akurat tranzystor z tyłu dobrze wygarnął "kierowcy".
I c🤬j jej w dupę
Juzwa napisał/a:
To nie pierwszy dzwon tej bejcy.
gosciu ma gadane ze powaznie to zrobi