Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Chyba nie. Wtedy były inne czasy i - co najważniejsze - nie było takiego kraju jak Rosja.
Studiuję historię, nie musisz mnie instruować. Używam celowych uproszczeń.
Gdyby nie II wojna światowa i nabytki dla Polski aż po linię Odry na zachodzie i po Górny Śląsk na południu - poziom życia mielibyśmy w naszym kraju taki, jak na Ukrainie. Prusacy, a nawet Austriacy, coś po swoich zaborach pozostawili, co dało bazę do startu po XX-leciu międzywojennym i samej II WŚ. Nasi wschodni bracia zostawili lasy i gołą ziemię.

Widać jaki syf się dzieje. Jeszcze do niedawna Ukraina chciała dołączyć, a teraz już nie chce. Nie dziwię im się.
Ukraina nie chce już dołączyć z innych przyczyn, Długa procedura akcesyjna, potrzeba przeprowadzenia reform, pozatym Unia nie przyjełaby Ukrainy bo takie cyrki się tam wyprawiają że to szkoda gadać

Oto słynne expose Józefa Becka wygłoszone 5 maja 1939 roku jako odpowiedź na żądania Hitlera wobec Polski. Wrzucam to bo ciekawi mnie wasza opinia, jak zachowałby się według was dzisiejszy rząd w takowej sytuacji?
Tusk pewnie wygłosiłby przemówienie o przyjaźni polsko-niemieckiej i spełniających się marzeniach jego dziadka. Kaczyński protestowałby, a na TVNie jak zawsze zwyzywaliby go od schizofreników. SLD uciekłoby do Moskwy, a Palikot razem ze swoimi posłami smarowałby odbyty wazeliną na wieść o przybyciu niemieckiego gejostwa. PSL zastanawiałoby się jak załapać się do koalicji z niemieckim CDU.