Szczerze powiedziawszy beskid to ch*j w porównaniu z Syreną sport. Prototyp jak się nie mylę z lat 60.
Niestety jakieś złamasy w latach bodajże 70 pocięli go na kawałki :/.
Wielki szcunek dla Pana Wieslawa
Nie można zapomnieć o innym ciekawym prototypie ze stajni FSO.Na obrazku widnieje FSO Wars.
A jak kogoś zainteresowało to proszę:
autokult.pl/2012/03/13/co-by-bylo-gdyby-fso-wars
franz_maurer napisał/a:
Szczerze powiedziawszy beskid to ch*j w porównaniu z Syreną sport. Prototyp jak się nie mylę z lat 60.
Obrazek
Niestety jakieś złamasy w latach bodajże 70 pocięli go na kawałki :/.
Syrena Sport (replika) zostanie zaprezentowana podczas jubileuszowego 50. RAJDU BARBÓRKA 1.12.2012 na ul. KAROWEJ w Warszawie.
Tak tak, twingo to kopia beskida, peugeot 104 to kopia syreny 110, toyota hilux z pojedyńczą kabiną i tylnym napędem to kopia fiata 125p pickup a tarpan to protoplasta wszystkich suv-ów. Cała światowa motoryzacja to kopia polskich prototypów, a ja mam diable rogi tak wielkie że przez otwory drzwiowe muszę przechodzić bokiem...
aveyron, Pewnie chodzi o tą replikę co pokazali ją 1 maja tego roku. Nie wygląda jakoś super, jakaś taka bardziej "klockowata" niż oryginał. No ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma czy jakoś tak.
Dla ciekawych wyglądu repliki podrzucam artykuł:
rmf24.pl/ciekawostki/news-powstala-replika-syreny-sport-zobacz-ja-prze...
konto usunięte
2012-11-23, 13:29
Łagiweka produkuje teraz na bazie swojego patentu bariery energochłonne ustawiane przy drogach które cieszą się sporym powodzeniem na zachodzie Europy i to jest jak najbardziej właściwe zastosowanie bo rzeczywiście zwiększa bezpieczeństwo w razie wypadku.
Nie szukajcie wszędzie spisku bo ta teoria jest absurdalna, Francja druga potęga motoryzacyjna w Europie(wiem, że jest masę prześmiewców francuskiej motoryzacji ale fakt jest taki, że po koncernie VW to francuskie PSA i Renault są najchętniej kupowanymi autami w Europie) posiadająca parę pokoleń wybitnych inżynierów motoryzacyjnych wzorowała się na Polsce gdzie co prawda jest masę zdolnych techników ale motoryzacja z przyczyn głównie politycznych zawsze kulała i nie była konkurencyjna.
Konstruktor Pan Wiesław Wiatrak - to można powiedzieć, że patent przeminął z wiatrem
konto usunięte
2012-11-23, 14:47
Nie ukradli pomysłu , tylko Polacy sprzedali ,jak zawsze
outsider_max napisał/a:
No i co że się czepiam, wiem wiem jak na tamte lata sukcesem jest to że jeździł, ale...
Pomysł: +10
Kolor: +10
Napęd: +10
Spasowanie elementów: -8.
Obrazek
Tyle ze nie widziales innych zdjec beskida ? Zwroc uwage ze to nie jest oryginalny zderzak tylko prowizorka zrobiona ze zderzaka z cinquecento, duzo uchwytow urwanych za sprawa czasu wiec dopasuj oryginalnie calosc
Szkoda, szkoda.
Rdzewiałby jak polonez i remont silnika przy 100 tysiącach.
Polonez też był ponad czasowy i co z tego jak w fabrykach poza inżynierami pracowały zakute łby.