

@MaszAyahuaskę No właśnie zauważył rozj🤬ą ciężarówkę, która dość skutecznie odciągnęła uwagę od małego wichajstra którego na tle asfaltu prawie nie widać. Od momentu zauważenia tegoż wichajstra do uderzenia na pewno nie minęły 4 sekundy, a ta twoja szybka reakcja ze skrętem na zewnętrzny mogła się skończyć tak że zamiast w szybę między nimi, wichajster trafiłby kierowcę prosto w twarz.
6.6.6 napisał/a:
Mam nadzieję, że trollujesz i nie jesteś tak głupi![]()
To wez mlotek i sporbuj zbic przednia zybe geniuszu. nieda sie

W linku który podałeś jest nawet o plastikowych szybach
"Nie trudno sobie wyobrazić skutki takiego przypadku w dobie samochodów szybkich, rozwijających prędkości do 200 km/godz. Dlatego też, szyby hartowane zostały zastąpione szybami warstwowymi. Są to szyby składające się z kilku, najczęściej z dwóch, warstw szkła przedzielonych cienką, mocną i przezroczystą folią (rys. 1).
Szybę warstwową (klejoną) tworzą co najmniej dwie warstwy szkła, połączone ze sobą jedną lub kilkoma warstwami pośrednimi z tworzywa syntetycznego. Przy tym jedna lub więcej warstw szklanych może mieć zwiększoną wytrzymałość dzięki specjalnej obróbce. Stosowane są tylko jako szyby przednie. Tylne, boczne tylne i drzwiowe wykonywane są w dalszym ciągu ze szkła hartowanego."
"Nie trudno sobie wyobrazić skutki takiego przypadku w dobie samochodów szybkich, rozwijających prędkości do 200 km/godz. Dlatego też, szyby hartowane zostały zastąpione szybami warstwowymi. Są to szyby składające się z kilku, najczęściej z dwóch, warstw szkła przedzielonych cienką, mocną i przezroczystą folią (rys. 1).
Szybę warstwową (klejoną) tworzą co najmniej dwie warstwy szkła, połączone ze sobą jedną lub kilkoma warstwami pośrednimi z tworzywa syntetycznego. Przy tym jedna lub więcej warstw szklanych może mieć zwiększoną wytrzymałość dzięki specjalnej obróbce. Stosowane są tylko jako szyby przednie. Tylne, boczne tylne i drzwiowe wykonywane są w dalszym ciągu ze szkła hartowanego."