


nerfy napisał/a:
WolF widać że gówno wiesz o dieslu czy benzi a pier*olisz głupoty jak połamany. Skoro uważasz że TDI to kupa i się nie nadaje do niczego, zapraszam na kreskę możemy się ustawić (chociaż pewnie masz 1.4 w gazie i wielce znawca) Sam posiadam 1.9 tdi dość dobrze podłubane i uwielbiam, ręcz moim hobby jest prostowanie takich cwaniaczków w benzynach . Ja po Polsce dużo jeżdżę, nie widzę problemy żeby się dogadać i stanąć na kresce o ile masz czym.
Następny co ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem

Za kreskę dziękuję, ale nie ćpam.
Widzisz, problem w tym, że sam jeżdżę dieslem i większość moich samochodów była napędzana właśnie ON a nie zliczę iloma miałem już przyjemność jeździć (a było tego trochę).
Sam miałem dwa samochody z silnikiem TDI, ale niech dotrze do Ciebie, że to są samochody które służą do jazdy a nie wyścigów!!!
Lubię szybko jeździć, lubię sportowe samochody, ale jak miałem na takie ochotę, to kupiłem sobie 6-cylindowe benzynowe cabrio czy tam coupe.
Tunningowanie Passata (a tym bardziej TDI) jest dla mnie żenujące i głupie. Oczywiście nie mówię tu o podciągnięciu mocy a zewnętrznym "ulepszaniu" samochodu który nie jest do tego przeznaczony.
Chcesz się ścigać? Kup sobie M3, S4/S6, Carrerę lub coś z półki 200sx, Lancer evo, Focus ST/RS
Nie stać Cię na takie zabawki? To mi tu nie pie*dol o ściganiu się swoim golfem lub A-"czwórką" w TDI
A z tym Twoim prostowaniem bolidów o mocy 1.2 60KM jest dokładnie jak z ww. Passatami... Jaki to ma sens???
PS: I nie ucz mnie o samochodach bo kilka dobrych lat już pracuję w tej branży i nie jako mechanik (absolutnie nie umniejszając tego zawodu)
mario7778 napisał/a:
coscie sie tak uparli z tym rekinem do k🤬y nedzy!!!
to jest e 30 a nie rekin!
jeżeli wg Ciebie 2:08-2:13 to jest e30, to reszta tych samochodów to same Ferrari i Lambo
