angusix napisał/a:
@Quwer
Wszytko ładnie ale te twoje informacje są lekko nie aktualne. 4,24 bara , zwykły silnik by rozerwało takie doładowanie!
VW Golf 2 1,8L 16V Turbo Motor. Garrett GTX4202R. 1013PS und 891Nm bei 4,25bar Ladedruck mit E85. Die erste 1000Ps Messung von einem 4 Zylinder in Deutschland.
VW Golf 2 1,8L 16V turbo engine. Garrett gtx4202R 1013HP on 61psi and E85 fuel.
new record 1/4mile: 8,89s @ 266kmh
Racelogic Performance:
0-100kmh in 2,18s
0-200kmh in 5,53s
0-270kmh in 9,07s
100-200kmh in 3,35s
100-250kmh in 5,7
weight: 1100kg (2400lbs)
ECU programmed by Boba
more infos: www.boba-motoring.de
Super, tylko to nie są moje dane, bo i niestety to nie mój samochód. Skopiowałem je spod filmiku, a dane zamieścił autor jak i podajże, właściciel auta.
A www.boba-motoring.de jest to stronka, która jest co jakiś czas aktualizowana, więc może od czasu wrzucenia filmu do sieci, albo od czasu ostatniego wyścigu na tym filmie, parametry się zmieniły.. No i ten silnik to taki zwykły nie jest