Witamy w dystopii.
W kanadzie wchodzi ustawa gdzie można iść na bodajże 20 albo 25 lat do pierdla za komentarze przeciwko lgbt, mniejszościom itp.
W usa już widzimy już jak to ładnie działa i posłusznie przyszłe pokolenie niewolników zostaje wytresowane aby nie mówić nic wbrew żymiańskiej retoryce lewicowej.
podpis użytkownika
Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Dlatego lewactwo powinno się usunąć z tej planety. W jaki sposób to sobie sami dopowiedzcie...
podpis użytkownika
Hitler był lewakiem
J🤬 wszystko na wschód od Polski.
W Szwecji już od kilku lat za takie "transfobiczne" wypowiedzi mogą wyj🤬 cię z roboty. Nawet jak opinię wyraziłeś w prywatnej rozmowie przy grillu u znajomych. Wystarczy, że życzliwy popieprzy cię do urzędu ds. zwalczania dyskryminacji i w korpo już wiedzą, że jesteś nienawistnikiem
Jakie to fajnie, i nie ustawione
To i w Polsce się zaczyna. Jestem rolnikiem i aby dostać dopłaty inwestycyjne muszę przedstawić mój stosunek do mniejszości seksualnych czy jest pozytywny, neutralny czy negatywny gdzie po zanazaczeniu negatywnego od razu wniosek odrzucają.
Nie mogę znaleźć co to za ustawa, ktoś coś ma?
crookla napisał/a:
Nie mogę znaleźć co to za ustawa, ktoś coś ma?
Wujek Google się w grobie przewraca...
Ustawa C16 wraz z późniejszymi zmianami. Nie mogę dodać linku do kanadyjskiego MSWiA, ale do znalezienia w top 50 wysszukań
Mamy dwie płcie i żadna lewicująco-wojująca ideologia LPG tego nie zmieni
podpis użytkownika
Post ma charakter satyryczny i nie ma na celu kogokolwiek obrażać ani nawoływać do nienawiści.
Gwarą jadę i stawiam spację przed znakami interpunkcyjnymi. Zdania zaczynam z małej litery tylko po to aby zdenerwować takiego capa jak ty leszczu.
Śmierć czerwonej demokracji, niechaj jak najprędzej kona.
Wybraliście k🤬a tych zjebów, to teraz się z nimi męczcie.