Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Informatycy z Call Center
h................l • 2012-07-14, 2:20
Telefon do biura obsługi klienta.

- Dzień dobry. Jestem administratorem sieci w firmie (...) i mam następujący problem. Straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają ok.
- Proszę Pana, ja bardzo Pana przepraszam za to co teraz powiem, ale ja muszę... na prawdę, muszę...
- Proszę, proszę mówić.

- Proszę Pana. Czy lampki na modemie się świecą?
Zgłoś
Avatar
m................1 2012-07-14, 21:20
Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..c🤬j z lampkami jak problem jest na węźle...
Zgłoś
Avatar
Conscribo 2012-07-14, 21:21 1
malwa321 napisał/a:

Widocznie dzwoniłem do tej samej firmy. Krew człowieka zalewa jak słyszy to pytanie o lampki na modemie. Potem kolejne "mądre" pytania z listy. Mało tego. Musisz zadzwonić drugi raz, żeby ktokolwiek ruszył dupę, bo pierwsze zgłoszenie trafia tylko do rejestracji - czyt. "może samo się naprawi". I tak słuchasz bajki o lampkach na modemie po raz drugi.
I jeszcze jedno. W call center nie siedzą informatycy tylko studenciaki. Polonista, ekonomista czy inny który normalnej roboty znaleźć nie mógł. Dlatego taki delikwent dostaje "listę pytań do petenta" i leci z tą litanią kiedy ktoś zadzwoni. Ta praca nie wymaga wiedzy informatycznej, po prostu stawiasz krzyżyk przy pytaniu i tyle. To świecą się lampki na modemie czy nie?
..c🤬j z lampkami jak problem jest na węźle...



mają obowiązek, procedury i nic na to nie poradzisz, nie ma się o co spinać

podpis użytkownika

Nie lubię hejterów. I trolli.
Zgłoś
Avatar
B................e 2012-07-15, 14:37
wow, to działa jeszcze coś takiego jak CDAction???
Zgłoś
Avatar
Nutaharion 2012-07-15, 15:52
Zanim przełożą problem dalej muszą spisać takie rzeczy typu czy lampki się świecą, ile się świeci, jak się świecą, jakiego koloru są, a czy reset pomógł.. itp. itd.
Zgłoś