Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Z cyklu Sadol uczy, sadol bawi. Dziś poznamy zasadę działania silnika spalinowego. Wszystko wytłumaczone obrazowo i łopatologicznie.

Uwaga: Nie dla jaskiniowców nieznających angielskiego

podpis użytkownika

Nie mam nic przeciw czarnym. Nawet bym sobie jednego kupił.
Zgłoś
Avatar
kamillo16 2016-10-15, 13:17
Teraz żeby faktycznie omówić działanie silnika to trzeba by było powiedzieć o EGR, DPF, zmiennych fazach rozrządu i chcąc to sumiennie omówić to można by było zrobić w kilkunastu odcinkach. Jedyne co się zgadza to tłoki i cylindry.
Zgłoś
Avatar
SanicHegehog 2016-10-15, 22:21
lysout napisał/a:

NIE OVH tylko OHV - Over Head Valve.


Całkowita racja. Autokorekta w telefonie mi "poprawiła" na ovh (korzystam z ich hostingu), a mój błąd, że to przeoczyłem.
Zgłoś
Avatar
z................0 2016-10-15, 23:59
Jest wersja po rosyjsku, no bo wicie rozumicie ja z tego pokolenia jestem,
Zgłoś