
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 6:58

@alan10
a jak masz kilka miejsc docelowych to ekonomiczniej jest mieć wywrotkę w samochodzie, geniuszu
a jak masz kilka miejsc docelowych to ekonomiczniej jest mieć wywrotkę w samochodzie, geniuszu
taka naczepa jest lżejsza od naszych (ta ma konstrukcje samonośną a w naszych dochodzi ciężar ramy i niższa przestrzeń załadunkowa) , przez co pozwala przewozić więcej ładunku.
@cener
Może i masz rację, ale to jest jakiś tartak/papiernia , a naczepa jest przystosowana do wożenia zrębków. Hydraulika, rama i inne pierdoły trochę ważą , a w USA też obowiązują limity wagowe tir'ów dlatego ekonomiczniejsze jest takie ustrojstwo. Łatwo można to policzyć: teoretycznie, 100 kursów dziennie; auto z własną hydrauliką zabierze 1 tonę mniej niż koleżka z filmiku = 100ton w plecy dziennie rachunek jest prosty.
Może i masz rację, ale to jest jakiś tartak/papiernia , a naczepa jest przystosowana do wożenia zrębków. Hydraulika, rama i inne pierdoły trochę ważą , a w USA też obowiązują limity wagowe tir'ów dlatego ekonomiczniejsze jest takie ustrojstwo. Łatwo można to policzyć: teoretycznie, 100 kursów dziennie; auto z własną hydrauliką zabierze 1 tonę mniej niż koleżka z filmiku = 100ton w plecy dziennie rachunek jest prosty.
Ta, idąc tropem obniżania masy wymyślili bezramowe naczepy wywrotki. Pro inżynieria jak cholera. Na równym terenie potrafi się przewrócić.

W europie lepiej opracowali technologie opróżniania naczep z piaskiem/żwirem :]

markop4321 napisał/a:
bardzo łatwo
człowieku! bardzo łatwo to by było gdyby filmik trwał 7 sekund a nie 5:07.
Hejterzy-eksperci
Szkoda, ze nie zauwazacie, iz oni sa 100 lat przed nami

Szkoda, ze nie zauwazacie, iz oni sa 100 lat przed nami


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie