Główna Poczekalnia (5) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 6:10
Jak Orange traktuje klientów
konto usunięte • 2014-02-15, 16:22
Czytałem przed chwilą temat użytkownika, który skarżył się na klientów sieci telefonicznej.
W związku z tym, jak wiele osób narzeka na swoich operatorów, chciałbym opowiedzieć moją historię z ORANGE.

Mam abonament w Orange od około 7 lat. Dwa lata temu miałem pakiet danych 300 mb (internet), żebym mógł sobie czasami sprawdzić MPK czy FB. Miesięcznie wychodziło 60 zł.

Siedziałem na nocce w ochronie z laptopem (pilnowałem serwerów playa btw, obiekt w szczerym polu), zrobiłem sobie HotSpota i korzystałem z internetu komórkowego, na bieżąco kontrolując megabajty. Jak się nocka skończyła zostało mi ze 150mb, więc zamknąłem lapka, zwinąłem się i wróciłem do domu.
Poszedłem spać.
Po obudzeniu się, chciałem do kogoś zadzwonić i mi Orange mówi, że połączenie nie może zostać zrealizowane ze względu na to, że zablokowano mi połączenia wychodzące. Myślę sobie "ki c🤬j?". Zadzwoniłem do BOKu, sprawdziłem stan konta.
"Drogi kliencie, uprzejmie informujemy, że twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane ze względu na znaczne przekroczenie kwoty miesięcznego abonamentu (mają tak, że jak nastukasz zbyt wysoki rachunek to ci odcinają dopóki nie zapłacisz, bo się boją, że to nie nastąpi)".
No to sprawdzam stan konta i automat mówi "przekroczyłeś. kwotę. abonamentu. o. cztery. tysiące. sześćset. siedemdziesiąt. osiem. złotych.".
No k🤬a, zamarłem. Trochę trwało, zanim się zorientowałem, że nie wyłączyłem hotspota jak wróciłem do domu i ktoś z bloku podpiął się pod mój internet, jak zobaczył, że jest niechroniony hasłem i mi nabijał łącze przez cały dzień, a nie chroniłem hasłem, bo pracowałem jak wspomniałem w szczerym polu i nie chciało mi się ustawiać i wpisywać hasła, skoro nie ma ryzyka, że ktoś mi się podepnie.
Napisałem reklamację do Orange. Wiedziałem, że raczej nic nie zdziałam, bo to ewidentnie z mojej winy, ale nabazgrałem coś, że to nie ja korzystałem, że musi być błąd, bo może chociaż by mi rozłożyli na raty.
No i po miesiącu dostałem odpowiedź. Napisali, że sprawdzili dokładnie skąd mam tak wysoki rachunek i okazało się, że wszystko zostało naliczone prawidłowo, nie ma żadnego błędu, ale ze względu na to, że jestem w orange już pięć lat, to mi anulują ten rachunek licząc na "dalszą współpracę".
Ni c🤬ja im się to nie opłacało, bo nawet jakbym nie przedłużył umowy to wyszliby na tym interesie do przodu, zrobili to tylko dlatego, żebym był zadowolony z obsługi i mówił o nich dobrze. Zadziałało. Byłem w siódmym niebie.
Od tamtego momentu wysyłałem kilka reklamacji choć już nie takich "dużych" i każda przeszła. Propsy dla Orange.
Zgłoś
Avatar
Morfi717 2014-02-16, 3:22
Jak jeszcze było TPSA, miałem podobny problem. W moim imieniu następny operator zakończył umowę z tpsa na dzień przed jej wygaśnięciem. W związku z tym tpsa anulowało zniżki które były w ramach oferty promocyjnej (promocja w rodzaju: pierwsze 36 mcy za 1zł a potem normalnie) i przysłało fakture na ponad 3000zł. Po napisaniu prośby o rozłożenie na raty lub umorzenie, umorzyli mimo że już nie byłem ich klientem.
Zgłoś
Avatar
sono 2014-02-16, 3:23
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
BiałyPiotr 2014-02-16, 4:03
avadak napisał/a:


Mam abonament w Orange od około 7 lat.

że jestem w orange już pięć lat



płacą ci za te historyjki? Postaraj się chociaż
Zgłoś
Avatar
rati1917 2014-02-16, 4:18
@up nie uczą w szkole czytać ze zrozumieniem?
Zgłoś
Avatar
Atreyu 2014-02-16, 4:19 6
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2014-02-16, 5:07
Aż się zalogowałem, żeby uspokoić niedowiarków. Około roku temu moja dziewczyna zamówiła pakiet 300 mb do abonamentu, ponieważ potrzebowała go na około 4 tygodnie. Zrobiła to chwile po północy i nie zwróciła uwagi, że w treści sms zwrotnego była informacja, że zostanie powiadomiona o włączeniu pakietu. Zaczęła przeglądać strony, FB i różne fora (oczywiście na PC bez Adblocka czy AdMunchera) a jak wiadomo syfu reklamowego zawsze jest masa. Po miesiącu okazało się że rachunek został wystawiony na ok 400 zł ponieważ przez ok 2 godziny po włączeniu pakietu naliczało jeszcze bez niego. Po rozmowie telefonicznej (oczywiście nie jednej:P) cała opłata internetowa została anulowana.
Zgłoś
Avatar
sono 2014-02-16, 5:38
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Atreyu 2014-02-16, 6:13 1
sono napisał/a:

Ty głupi ćwoku



sono napisał/a:

mam to w dupie



sono napisał/a:

Takie japiszony bez elementarnej wiedzy i kultury



Wybacz przyjacielu - w żadnym momencie nie chciałem Ci ubliżyć, widocznie źle mnie zrozumiałeś, natomiast Ty tutaj już stosujesz argumenty ad persona.

W stosunku do Ciebie napisany był tylko jeden akapit, bez chamstwa i nie podszyty ironią. Po prostu dziwne było dla mnie podejście "Orange jest złe to przejdę do Orange Nju bo tam będzie lepiej", to tak jakby ktoś parę miesięcy temu miał przejść z Orange TP do Orange PTK [obie osobne firmy świadczyły osobne i różne usługi dostępu do Internetu i telefonów stacjonarnych] - bo to zasadniczo kończyło się tak samo z punktu widzenia abonenta.

Nju to nowa usługa i w tym momencie jest parcie na obsługę do klienta. To najlepszy czas na kreowanie wizerunku. Za rok/dwa usługa nie będzie już nowa. Oczywiście wszystkie Twoje argumenty są dla mnie jasne i masz sporo racji, ale należy pamiętać o powyższym.

Jeszcze raz podkreślam - chyba mnie źle zrozumiałeś, nie chciałem i nie chcę Cię obrazić. Nie mam też się za najmądrzejszego, nie pisałem że jesteś "taki i owaki", nie naskoczyłem na Ciebie - dlatego też dziwie się że Ty naskoczyłeś teraz na mnie, szczególnie że sam pewnie się masz za osobę kulturalną. Starałem się być kulturalny i wyrazić zdanie o sytuacji, nie o drugim człowieku siedzącym przed monitorem - jeżeli zostałem źle zrozumiany to przepraszam. Nie mam za złe tych paru zdań i zapominam o sprawie.

Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie i więcej spokojnego podejścia życzę - nie ma co się tak denerwować.
Zgłoś
Avatar
yaneks 2014-02-16, 7:47
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Dew 2014-02-16, 8:08
@Atreyu,

Czy Orange ma zamiar naprawić błąd w systemie billingowym w usłudze Orange Free, który umożliwia normalne korzystanie z neta z pełną prędkością po wykorzystaniu limitu GB?

ps. mam nadzieje że nie
Zgłoś
Avatar
sono 2014-02-16, 8:19
@Atreyu

Faktycznie, chyba za bardzo się uniosłem, za co Cię przepraszam. Wcale nie chcę uchodzić za osobę kulturalną - w takim miejscu, jak to, nie ma to za bardzo sensu. Jeśli ktoś chce mnie oceniać negatywnie czy brać za kogoś niekulturalnego czy choćby głupiego - nie ma sprawy, ale niech przynajmniej ma ku temu powód. Jak robi to bez powodu, to coś mi w sercu z żalu pęka i wtedy staram się chociaż ten powód zapewnić, czasem przy okazji wyjaśniając parę rzeczy i z rzadka pozwalając sobie na prywatną wycieczkę.

Jednak główną rzeczą, która mnie chyba z Tobą poróżniła to fakt, iż wierzę w to, że szczerości, uczciwości nie da się w stosunku do klienta udawać. Nie można mieć ludzi za idiotów i jednocześnie zgrywać dobromira, bo ludzie wbrew pozorom generalnie głupi nie są - nawet, jak mają problem ze zrozumieniem umowy - i szybko się uczą fałszywość poznawać. A to później może kopnąć w tyłek bardzo, bardzo mocno. Jeśli nie w tej pracy, to w następnej. O ile w przypadku pomocy technicznej nie jest to najważniejsze - chodzi w końcu o rozwiązanie problemu - o tyle przy sprzedaży usług często wiąże się to z myślą klienta o potencjalnej utracie sporych pieniędzy i nerwów. Często słusznie. Niestety, taka wiara kłóci się z ideą korporacji i z tego powodu średnio lubię z nimi współpracować.

Na pocieszenie powiem Ci, że w stosunku do wszelakich konsultantów i BOA, obojętnie jak zły bym w danej chwili nie był - wbrew pozorom zawsze jestem uprzejmy. Nawet, jak nie uda się nic załatwić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2014-02-16, 9:01
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Lukaszr0 2014-02-16, 9:37
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
las84500 2014-02-16, 9:54
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Pum4 2014-02-16, 10:32
2 lata temu też miałem pakiet 300MB i po jego przekroczeniu internet zwalniał do 16kb/s... fake

Co do samego orange i negocjacji to trzeba umieć, bo klienci ze stażem w koncu moga liczyć na korzystne oferty. Nie mowie że mi dopłacaja do telefonu ale nikt inny nie byl w stanie przebic orange. Tylko wkurza 1,5 za kontakt z bok.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem