Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Jak pić whisky
Konto usunięte • 2012-06-11, 10:32
Tak, tak wiem.... Plastikowe kubeczki i tanie wino są lepsze.
Dla dojrzalszych czytelników - oto poradnik jak pić whisky.
Tylko dla anglosasów.

Zgłoś
Konto usunięte 2012-12-30, 22:46 2
Picie Whisky z colą jest jak zaproszenie na noc laski z fiutem.
Każdy bierze to co lubi ^ ^
Zgłoś
dziczek91 2012-12-30, 22:50 4
drogi autorze filmu, nie wiem w czym gustujesz jeśli chodzi o alkohole ale ja bardzo lubię "ścierkowego" Jacka Daniels'a bo w smaku przebija wiele innych butelek tego trunku. Nie jestem profesjonalistą w piciu whisky, bo piję z Colą bądź spritem i nie lubię wypić więcej niż szklankę samej bo nie sprawia mi to przyjemności, jest zwyczajnie za mocna dla mnie żeby popijać ją jak amerykanie na filmach, więc nie p🤬l bo mi przykro.. i do ciężkiej k🤬y co to ma wspólnego z "gimbazjum"?
Zgłoś
Konto usunięte 2012-12-30, 22:52
Koles tak sie jara tym alkoholem, ze napic sie nie da.
Zgłoś
Mardog 2012-12-30, 22:55
Od Jacka się odp🤬l
Zgłoś
minetek 2012-12-30, 22:57
był szybki kurs w wykonaniu tego pana:
sadistic.pl/jak-pic-whisky-vt120923.htm

podpis użytkownika

jebniesz się w łeb pilnikiem - boli, nie jebniesz - nuda, ot paradoks
Zgłoś
Konto usunięte 2012-12-30, 23:05
jak stara zasada mówi: im ciemniejszy alkohol tym kac gorszy xD

@dziczek91 bo whisky pije się z wodą albo lodem
Zgłoś
chybeck 2012-12-30, 23:21 3
w6667812 napisał/a:

gość jest jebnięty. rozmawia do lampki z jakimś płynem w środku. alkohol jest po to zeby go pic, a nie spuszczac sie na/do niego z zachwytu.

Tak powinno się pić w lepszym towarzystwie. Alkohol jest do picia, ale trzeba najpierw potrafić pić. Jak pójdziesz do wykwintnej restauracji z partnerką to zamówisz dania i będziesz wp🤬lał łapskami? Bo przecież jedzenie jest do jedzenia. Raczej nie.

Poza tym nie obrażaj tego kolesia, jego wąsy mają więcej klasy niż większość nas tutaj.
Zgłoś
qtas 2012-12-30, 23:29