AROWANA SREBRNA "... trzeba pamiętać, że arowany są agresywne nawet w młodym wieku,
więc najlepszym wyjściem będzie hodowla pojedynczego okazu lub z innymi dużymi i silnymi gatunkami".
Niektórzy mają pitbulle czy rottweilery, niektórzy arowany - zasada ta sama
sudomakemeasandwich napisał/a:
Jeszcze plastikowego zamku brakuje, co?
i kolorowych rybek!
Ładne okazy, tylko akwarium za małe dla nich... się do chłopa przyj🤬i, suchoklatesy
Na akwarystyce nie znam się ani trochę, ale akwarium wygląda imponująco. Tylko koleś dziwnie się przy nim pręży
Nikt się jeszcze nie doj🤬 do tej ściany z tandetnej imitacji kamienia?
htp
2017-04-16, 18:46
mygyry napisał/a:
Nikt się jeszcze nie doj🤬 do tej ściany z tandetnej imitacji kamienia?
Po kolei. Zostanie jeszcze złoty zegarek i białe skarpetki.
@up i żeliwo pod parapetem
Nie wiem co macie do tych białych skarpetek... Pasują do reszty ubioru.
Tez macie problemy, zajebiste akwarium, zadbane - agresywne ryby sa znacznie ciekawsze niz jakies paletki czy inne amazonskie, delikatne rybki. A Sebastian wyglada na poczciwego chlopa!
Ogau
2017-04-16, 21:34
Akwarium raczej świeże, a nie zadbane. Rośliny wyglądają jakby wczoraj ze sklepu przyjechały.
No i dobór ryb tragedia, ale to temat na inne forum.
Nie wiem jak on to robi ja nawet kiedy miałem małe akwarium dwustulitrowe i normalną pokrywę tą czarną ze starymi świetlówkami i miałem kilka piranii to jak wrzuciłem pokarm to nie ma c🤬ja tak chlapały że woda się aż wylewała spod pokrywy i po całym szkle z zewnątrz były smugi od wody tak samo z pielęgnicami także zdjęcie albo świeżo po założeniu akwarium albo koleś o nie dba i czyści
boo
2017-04-16, 21:53
C🤬j was obchodzi co ktos w domu trzyma. Zajebiste rybki
Nie wiem do czego się przyp🤬alacie, Janusz sobie zajebiste akwarium wstawił. Jak ktoś jest rurecznikiem bez pasji to tego nie zrozumie, jeden kupuje sobie motocykl, drugi kolekcjonuje monety, a trzecie wp🤬la 3 wypłaty w szkło.
jbone napisał/a: