Szybki sposób na zrobienie kariery, wp🤬lić się do transformatora, zgarnąć odszkodowanie za własną głupotę i wejść na biegun. W Polsce chyba najłatwiej jest dorobić się na głupocie i kradzieży.

Macho - dał kalekom i inwalidom wzorzec do nie poddawania się i do walki, c🤬j ze tvn - owski ale moze zmusi kogoś do refleksji i nie poddawania się. Życie może być fajne i bez nogi.
Trimeresurus i jaras 03 - macie po piwku bo w sumie macie rację.
Trimeresurus i jaras 03 - macie po piwku bo w sumie macie rację.
C🤬jowy żart dla tych, co wiedzą co to transformator.
"dodatni od transformatora"
"dodatni od transformatora"

to tylko p🤬lony kawał a ja jestem inżynierem i sam nawijałem trafa toroidalne do koncowek mocy...
Biegun bo pasuje do bieguna jako geograficznego taki konsensus pomiędzy zachowaniem sensu w dowcipie i rzeczywistości ale wy musicie podleczyć swoje kompleksy
Biegun bo pasuje do bieguna jako geograficznego taki konsensus pomiędzy zachowaniem sensu w dowcipie i rzeczywistości ale wy musicie podleczyć swoje kompleksy
@Up, owszem pasuje do bieguna geograficznego ale dla inżyniera to jest po prostu głupie i bez sensu. I nie chodzi o leczenie kompleksów. Wiedza inżynierska nie pozwala się z tego zaśmiać.

debil wchodzi podczas burzy do stacji transformatorowej, włazi na przewody i urywa mu kończyny, dostaje ćwierć miliona odszkodowania + rentę dożywotnią wyższą niż zarobki większości ludzi w tym kraju, zakłada fundację której działalność zaczyna od przyznania sobie nagrody, za cudzy hajs baluje na biegunach i po górach, zostaje bohaterem narodowym i teraz właśnie wyszedł film o nim który go przedstawia jako herosa XXIwiecznej Polski
SQT napisał/a:
Transformator nie ma biegunów (dodatni, ujemny). Nie ma piwa.
pseudo inżyniery k🤬a… to jak wygląda faza? jest prostą biegnącą po 0?
to żart dla pseudo inynierów: