


może mi ktoś powiedzieć co to za motur (xD) i czemu tak sie dzieje? rozumiem ze spaliny gorace... ale czemu az tak? o co w tym chodzi?
"chyba się trochę zagrzał" - rozj🤬o mnie to
oi41.tinypic.com/2mcvc5l.jpg
_________________

podpis użytkownika
Poszukuję gier naPEGASUSA, jak jakieś masz to wal śmiało na PW.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oi41.tinypic.com/2mcvc5l.jpg
_________________

śmieszy mnie to jak taki użytkownik jak na filmie twierdzi że kocha motocykle
Czy tak sie dzieje dlatego ze dostaje za duzo paliwa i spala sie ono w wydechu???
@przemo03c
Jak dla mnie to wyglada jak GS500 - stara wersja - olejak
Ba nawet czerwony
Jak dla mnie to wyglada jak GS500 - stara wersja - olejak
Ba nawet czerwony

Teraz expert się wyrazi
Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach
facet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik
Dziękuje
czekam na hejterów
PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zaj🤬ia są

Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrach


Dziękuje


PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zaj🤬ia są


A ja sie nie znam, bo tylko w swojej 80-ce dłubie i dla mnie to debilizm

A co to znaczy, że "olejak"? Bo domyślam, że nie chodzi o fakt, że jest to 4T i ma olej w silniku...
Marcoin, Motocyklowy silnik chłodzony powietrzem i olejem.
podpis użytkownika
* Avatar tego użytkownika został wyłączony przez administratora lub moderatora forum
tinio napisał/a:
Teraz expert się wyrazi
![]()
Tłumik się topi ponieważ paliwo się spala w nim a nie w cylindrachfacet trzyma cały czas gaz, a co chwilę odłącza zapłon, przez co mieszanka co jakiś czas nie spala się w cylindrach a w tłumiku, ponieważ jak włączy facet na nowo zapłon to mieszanka w tłumiku zapala się/eksploduje, przez co to tłumik się robi czerwony a nie silnik
![]()
Dziękujeczekam na hejterów
![]()
PS: Marshal, też jestem tego zdania, olejaki nie do zaj🤬ia są![]()
Jak spala w wydechu, to niedobrze. Zawory do regulacji, bo nie widzę, by odcinał zapłon (ale być może jest tak jak mówisz - nie znam się na mechanice 4T - za to z 2T jestem dobra - sama jeżdże enduro - dosyć nietypowe jak na kobiety

Reasumując, myślę, że nie zagrzejemy tak wydechu przy dobrze wyregulowanych zaworach - nawet umyślnie odcinając zapłon co chwilę... czekam na odpowiedź/potwierdzenie od kogoś...