szkoda że nie był to śliczny dźwięk łamiącej się żuchwy
podpis użytkownika
khekhekhe
hmm czy oni nie mogą kupować sobie takich kasków. które zasłaniałyby całą głowę, myślą że się jebną tylko od góry ??
Cytat:
Widziałeś kiedyś BMXa z Dirt Jumperem?
ja widziałem, ale to rzadkość :p
mało kto jest tak poj🤬y
podpis użytkownika

Flejtuszq napisał/a:
@Muppet
Nie pier*ol... Korona sie złamała znawco.
Zaraz będzie że jajka taki dźwięk wydają przy nacisku

Tak, helm na cala glowa, i jeszcze ochroniacze na kreglosup i kostki. K🤬a, jechales kiedys na rowerze? wyobrazasz sobie jak wqrwiajcy jest najzwyklejszy helm? To nie jest motor gdzie jedyny ruch to twoj nadgarstek i twoja noga dodajaca gazu/zmieniajaca biegi/hamujaca.
Ja pie***le. Nie chce mi sie kopiować wypowiedzi tych wszystkich znawców mtb. KU*WA! Bedę nieskromny ale jeżdżę na rowerach roznej maści od 4-5 roku życia, ostatnie parę lat downhill i freeride, ładnych kilka tysięcy wpakowalem w swoj sprzęt wiec wydaje mi się ze mam trochę większą od was wiedzę na ten temat. Otóż:
-TAK, to jest MTB! Samo to j🤬e pojęcie jest bardzo szerokie! Do mtb zaliczają się rowery do XC, All mountain, downhillu, trialu, dirtu (tak jak na tym filmiku), freeridu, streetu i co tam jeszcze sobie wymyslicie (Są to po prostu rowery na kołach 24-26 cali służące do cieższych niż jazda po chodniczku zastosowan)
-Rower z filmiku to Kona Cowan, nie jest to rower z tesco i raczej 99% z was nie byłoby w stanie wydać na rower tyle ile on kosztuje, nie jest to co prawda sprzet z najwyzszej polki, ale w tym przypadku płaci się za markę.
allegro.pl/kona-cowan-2010-rozm-14-25-w-wa-i1688270953.html
-Na filmiku pękła sterówka amortyzatora, nie ma w tym NIC dziwnego, nie da się zrobić niezniszczalnego sprzętu, a na dodatek koleś marzocchi dirt jumpera, ktory moim zdaniem jest o kant dupy rozbic
Rozwiac jeszcze czyjeś wątpliwości?