Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
"Kibice z różnych miast i klubów piłkarskich oraz PZPN w jednej akcji! Nie często się to zdarza, prawda? Łączy nas wspólny cel – chcemy wyremontować przynajmniej trzy Domy Dziecka w 2013 roku.”

To cytat z oficjalnej strony PZPN. Kibice, ich znajomi i rodziny, działacze … Polacy, bez względu na barwy i hobby , łączą się w akcji KOLORUJEMY, aby pomóc tym, którzy tego naprawdę potrzebują.

W akcji biorą udział m.in.: Kasia Krzeszowska Miss Polski, PEJA , Piotr Reiss ikona Lecha Poznań , a także ok. 20 stowarzyszeń kibiców i ponad 25.000 ludzi!

Organizatorami akcji są: Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców oraz nowo powstający serwis społecznościowy HabitatON. W zamian za rozgłos i emocje, firmy budowlane przekazują niezbędne do remontów produkty oraz usługi wykonania lub/i nadzoru prac. W niespełna 3 tygodnie od rozpoczęcie działań o akcji dowiedziało się ponad 300.000 osób, do projektu weszło 6 firm budowlanych. Wyróżnić wypada TESĘ (producenta taśm malarskich), POZBUD (producenta stolarki otworowej oraz podłóg drewnianych), który przeznaczył 10.000 zł do wykorzystania na okna, drzwi i podłogi oraz KARMELIT (producenta umywalek dolomitowych), który przeznaczył 20 umywalek na potrzeby akcji."

A więc źli kibice znowu pokazują swoją najczarniejszą stronę

Więcej na facebooku:kolorujemy
Zgłoś
Avatar
Pleso93 2013-06-04, 11:31
25 tys. ludzi, czyli po ok. 8.3 tys. na remont jednego domu dziecka
Zgłoś
Avatar
!Timon 2013-06-04, 13:00
Kibic, zjadacz schabowych, kierowca, ojciec...
Specem nie jestem, ale środowisko kibicowskie jest raczej zróżnicowane i mówienie, że wszyscy kibice są dobrzy/źli, będą bronić kraju/nie będą, działają charytatywnie/biją ludzi jest lekko na wyrost.
Na c🤬ju do raju akcja wyremontowania domów dziecka zmieni wizerunek "kibiców". Ona absolutnie znakomicie świadczy o organizatorach akcji i jej uczestnikach ale to jeden c🤬j czy ich hobby jest PN czy rzutki w barze.

podpis użytkownika

Białe jest białe, czarne jest czarne a czerwone jest wredne.

Czytanie ze zrozumieniem NIE BOLI. Jak nie kumasz to poproś starszego brata o wytłumaczenie.
Zgłoś
Avatar
malyna00 2013-06-04, 13:49
Zgłoś
Avatar
l................k 2013-06-04, 13:51
"Co najmniej kilkumiesięczna odsiadka grozi dwóm krakowianom przyłapanym na wypisywaniu klubowych haseł na kiosku na Kurdwanowie. Prokuratura oskarża ich o uszkodzenie mienia.
28-letni Paweł Sz. i o sześć lat młodszy od niego Andrzej G. za napisy na kiosku będą mieli normalny proces. Prokuratura Kraków-Podgórze skierowała przeciwko nim akt oskarżenia do sądu. Zarzuca im działanie z chuligańskich pobudek. - Czynu tego dopuścili się publicznie i bez powodu, okazując przez to rażące lekceważenie porządku prawnego - zaznacza prokurator Bogusława Marcinkowska, rzecznik prokuratury.
Obaj krakowianie zostali przyłapani na malowaniu w nocy z 6 na 7 marca tego roku. Prywatny kiosk "ozdobili" napisami "Cracovia", "Cracovia Pany" i "1906", na dodatek wysmarowali jeszcze farbą elewację budynku. Właściciela punktu ich twórczość kosztowała ponad 1300 zł."

Faktycznie, Ci dobrzy kibice już kolorują
Zgłoś
Avatar
kossa69 2013-06-04, 17:27 2
Temat że kibice się biją w lesie ból dupy
Temat że kibice używają brzydkich słów ból dupy
Temat że kibice odpalają race ból dupy
Temat że kibice robią coś dobrego jeszcze większy ból dupy....

podpis użytkownika

Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę.
Zgłoś
Avatar
merh 2013-06-05, 23:37
a tam... pokolorujecie,a za tydzień znow bedziecie h🤬jami i kibolami (wg tv) pokazuje sie to,co budzi emocje,a nie to ,co łączy ludzi.
Zgłoś
Avatar
EdmundKemper 2013-06-06, 21:28
merh napisał/a:

a tam... pokolorujecie,a za tydzień znow bedziecie h🤬jami i kibolami (wg tv) pokazuje sie to,co budzi emocje,a nie to ,co łączy ludzi.



Ale być może ktoś kto potrafi myśleć wyciągnie wnioski, a nie tylko będzie opierać się na jednostronności mediów
Zgłoś