Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 6:05
Komora przelewowa
konto usunięte • 2013-05-22, 21:38
Jako że na Topie ostatnio są wszelkie rzeczy związane z podziemiami : wielka komora przelewowa znajdująca się pod jednym z łódzkich skrzyżowań.



Źródło: www.facebook.com/PodziemnaLodz
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2013-05-23, 11:29
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-23, 11:54
Ciekawostka, tak przy okazji tematu. Podczas budowy ulicy Pabianickiej, na skrzyżowaniu z Dubios natrafiono na tunel podobnej wielkości ciągnący się pod ulicą Dubios, robotnicy nie za bardzo wiedzieli na co trafili. Był to kanał ciągnący się około 3 km do starej, wyburzonej już oczyszczalni. Kanał jest na tyle duży że bez problemu przejechała by tamtędy ciężarówka, a zbudowany został na podstawie nieżyjącego już wtedy pana Stefana Skrzywana, wybitnego architekta i inżyniera, we współpracy z panem Lindleyem. Zadanie było o tyle trudne, że w tych czasach Łódź była NAJWIĘKSZYM nieskanalizowanym miastem w europie. Budowa samej kanalizacji trwała 8 lat, specjalnie na jej potrzeby utworzono kilka cegielni, kopalnie piasku i betoniarnię. Dodatkowo postawiono linie kolejki wąskotorowej, gdyż inne wykorzystywane środki transportu, w tym łódzkie tramwaje, były za mało wydajne. Zatrudniono kilka tysięcy robotników, co w liczącym niecałe 500 tys mieszkańców mieście było nie lada wyzwaniem. Dane szacunkowe wskazują na około 6% mężczyzn zdatnych do pracy, czyli innymi słowy - na parę lat zaniknął problem bezrobocia.

Podsumowując:
Mieli rozmach skurczysyny. My już takiego nie mamy. Obecna budowa trasy łódź-górna idzie jak krew z nosa, wynaleźli setki bezsensownych problemów, pomimo że inwestycja jest kilkunastokrotnie mniejsza niż wyżej wspomniana. Zbulwersowałem sie, ide zapalić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-05-23, 14:51
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
mefju777 2013-05-24, 0:25 1
zdjęcie wykonane podczas budowy tej komory przelewowej.

Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem