

Hm...ciekawe w sumie jak działają takie ostrzeżenia. Albo żeby maszynista miał u siebie podglad na żywo. Nie wiem czy za dużo od PKP nie oczekuje
:

Zawsze mógł pójść sygnał "Radio-STOP" od Pendolino aczkolwiek to chyba zatrzymuje wszystkie pociągi na trasie.
@Huherko
to się nazywa samoczynna sygnalizacja przejazdowa (ssp), polega na tym że pociąg najeżdżając na przewody ur🤬amia rogatki. jeśli coś jest nie tak tarcza ostrzegawcza przejazdowa (top) świeci się na pomarańczowo, a to oznacza zwolnienie na przejeździe do 20 km/h i trąbienie. dlatego tak zwolnił. system wyłapał uszkodzenie rogatki. zdjęć robić nie trzeba bo i tak wszystko jest na kamerze. swego czasu niemal codziennością było coś takiego na leśnicy we wrocławiu. korki straszne i szlabany zamykały delikwentów na torach. teraz wprowadzili dodatkowe światła.
to się nazywa samoczynna sygnalizacja przejazdowa (ssp), polega na tym że pociąg najeżdżając na przewody ur🤬amia rogatki. jeśli coś jest nie tak tarcza ostrzegawcza przejazdowa (top) świeci się na pomarańczowo, a to oznacza zwolnienie na przejeździe do 20 km/h i trąbienie. dlatego tak zwolnił. system wyłapał uszkodzenie rogatki. zdjęć robić nie trzeba bo i tak wszystko jest na kamerze. swego czasu niemal codziennością było coś takiego na leśnicy we wrocławiu. korki straszne i szlabany zamykały delikwentów na torach. teraz wprowadzili dodatkowe światła.
Nie chwaliłeś się HAL9000/2, że jesteś z Piotrkowa.
podpis użytkownika
Zawsze stoi.
Jakiś czas temu na tym przejeździe nie zamknęli szlabanów i gościa na miejscu zgarnęło, co do roboty zap🤬lał.