Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Postaw kawę Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:36
Kulturalny dres
konto usunięte • 2013-12-20, 17:18
Pracuję jako sprzedawca w sklepie z e-papierosami, i dosłownie chwilę temu miałem cudowną akcję:

Wchodzi laska (L), za nią jej dres (D), i laska wyskakuje do mnie (JA) z tekstem

L: Liquid 30ml 11 mg
JA: ale co menthol 30 ml 11 mg
L: No daj mi
JA: Dać to mogę pomacać

W tej chwili wtrąca się w rozmowę dres

D: Co qrwa nie potrafisz grzecznie do Pana?
L:
D: Poproszę ten płyn co chcemy, i przepraszam.
JA:

Podałem towar wydałem resztę i grzecznie podziękowaliśmy sobie, wymieniając się z życzeniami z dresem. Mina panny bezcenna.

Bo chamstwo trzeba tępić, jednak nie wszystkie dresy są złe
Zgłoś
konto usunięte 2013-12-20, 19:45 40
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
ogarnij133 2013-12-20, 19:46
@Dafid
" heheherbata " tumanie...
Zgłoś
Werewolv 2013-12-20, 19:47
Chamem to jesteś Ty buroku.
Zgłoś
konto usunięte 2013-12-20, 19:47
Oj, zaraz wszystko hejtujecie. Autorowi zapewne chodziło o to, że dres okazał się być bardziej kulturalny od kobiety
Zgłoś
stk 2013-12-20, 19:50
Dres musiał być niegroźny skoro odważyłeś się na taki tekst
Zgłoś
konto usunięte 2013-12-20, 19:53 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
danio1991me 2013-12-20, 20:18
Zgłoś
konto usunięte 2013-12-20, 21:22
Zgłoś
regal 2013-12-20, 21:29
Zgłoś
Roszp 2013-12-20, 21:38
Zgłoś
konto usunięte 2013-12-20, 22:54 1
Zgłoś
Roszp 2013-12-21, 15:56
Zgłoś
Kreeggan 2013-12-21, 16:25
rosomak12345678 napisał/a:

gdybym był na miejscu dresa i do mojej laski wyskoczyłbys z tekstem o macania to uwierz, że pysk lodem byś okładał