Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Mistrz ciętej riposty
dzarul • 2013-11-07, 12:27
Wiem, że temat mało sadystyczny, ale warto pokazać jak lewactwo próbuje na siłę, wszystkimi ,metodami zrobić wodę z mózgu małym dzieciom. Są jednak ludzie, którzy maja odwagę i siłę walczyć z tym lewackim p🤬leniem. Wielki szacunek dla osoby za jakże trafny komentarz
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-11-07, 15:11 1
Niechęć do kościoła nie oznacza lewactwa, pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
Antybozia666 2013-11-07, 15:32 2
ej.... tak sobie przeczytałem tę definicje z wiki i dalej nie rozumiem ... czyli ten gender to jest co ? To że mam jaja i kutacha a niby mogę się przebrać za babę, kazać wydawać państwowe pieniądze na to żeby naukowcy opracowali metodę zapładniania mężczyzn ? bo przecież rodzenie dzieci to typowe zachowanie kobiet... albo jak jestem laską to biere kilof i idę nak🤬iać do kamieniołomu i nie patrzę na to czy wyglądam jak pół dupy z za krzaka, bo mogę. A później narzekam że mężczyźni są źli i kierują się stereotypami bo żaden mnie nie chce z moim bezryjem ? k🤬a.... oświeć mnie ktoś

podpis użytkownika

Ślązacy! Wasze kobiety mają wąsy.
Zgłoś
Avatar
RYJ23 2013-11-07, 15:32 2
@up niechec/obojetnosc moze i tak,ale nieustanne atakowanie i walka z kosciolem(oczywscie opierajac sie na jakis pojedynczych incydentach,nie przedstawiajac zadnych pozytywnych stron tej ''organizacji'') jak najbardziej oznacza p🤬lone lewactwo.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-11-07, 15:46 19

PS.Czy wiecie, że gender studies definiuje 16 rodzajów płci SZESNAŚCIE
Zgłoś
Avatar
Hipopotamo 2013-11-07, 15:47 3
@up Nie, no bo przecież nagłaśnianie, że księża gw🤬cą dzieci na lewo i prawo, to lewactwo. Lepiej zamieść pod dywan. W końcu to nie Twoje dzieci są gw🤬cone... poczekamy zobaczymy...

Ah, i pamiętaj, że jeśli nie chcesz być lewakiem to przyklaskuj słowom że to dzieci prowokują księży do gw🤬tów, małe obrzydliwe zboczeńce.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-11-07, 15:51 7
Hipopotamo napisał/a:

@up Nie, no bo przecież nagłaśnianie, że księża gw🤬cą dzieci na lewo i prawo, to lewactwo. Lepiej zamieść pod dywan. W końcu to nie Twoje dzieci są gw🤬cone... poczekamy zobaczymy...

Ah, i pamiętaj, że jeśli nie chcesz być lewakiem to przyklaskuj słowom że to dzieci prowokują księży do gw🤬tów, małe obrzydliwe zboczeńce.



Czy tak ciężko zrozumieć,że w kościele oprócz normalnych ludzi mogą trafić się również pop🤬leńcy?
Jak jeden np lekarz czy kierowca coś sp🤬oli to cała grupa zawodowa winna?
Takim jak ty tylko cyjanek potasu może pomóc.
Zgłoś
Avatar
Hipopotamo 2013-11-07, 15:54 4
Antalor napisał/a:



Czy tak ciężko zrozumieć,że w kościele oprócz normalnych ludzi mogą trafić się również pop🤬leńcy?
Jak jeden np lekarz czy kierowca coś sp🤬oli to cała grupa zawodowa winna?
Takim jak ty tylko cyjanek potasu może pomóc.



Baranku tu nie o to chodzi że wszędzie sie tacy znajdą. Tu chodzi o to że jak lekarz będzie gw🤬cił dzieci to minister zdrowia nie będzie udawał że to sie nie stało a potem powie że to wina dzieciaka że biedny lekarz gw🤬cił.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-11-07, 15:55 7
Hipopotamo napisał/a:

@up Nie, no bo przecież nagłaśnianie, że księża gw🤬cą dzieci na lewo i prawo, to lewactwo. Lepiej zamieść pod dywan. W końcu to nie Twoje dzieci są gw🤬cone... poczekamy zobaczymy...

Ah, i pamiętaj, że jeśli nie chcesz być lewakiem to przyklaskuj słowom że to dzieci prowokują księży do gw🤬tów, małe obrzydliwe zboczeńce.



rozdmuchwiwanie ksiazecej pedofilli w mediach nie sprawi, ze system sprawiedliwosci bedzie ich skuteczniej karal, tylko oslabi rzetelnosc kosciola, przez co spadnie rzetelnosc zasad moralnych narzucanych przez kosciol. a skoro dzieciaki stwierdza, ze to bzdura bo ksieza to tylko pedofile i klamcy, to te zasady moralne sa im na nic nie potrzebne

i potem sie ten tlum "cywilizowanych", "inteligentnych" politycznie poprawnych pok🤬iencow dziwi. czemu jest tyle patologii w podstawowkach i gimnazjum??

@up po co ma sie minister zdrowia tlumaczyc, skoro w takim przypadku nikt by nie wspomnial, ze to byl lekarz. a najprawdopodobniej nikt oprocz zainteresowanych by o tej sprawie nie uslyszal

no i nie bez powodu podstawa komunizmu jest obalenie religii i rozbicie rozdziny, bo ludzie bez kregoslupa moralnego i pewnosci siebie wyrobionej przez dobre wychowanie nie beda walczyc o swoje, tylko beda woleli sobie flaszke zrobic i zaponniec o problemach
Zgłoś
Avatar
pylaochos 2013-11-07, 16:01 5
Hipopotamo napisał/a:

@up Nie, no bo przecież nagłaśnianie, że księża gw🤬cą dzieci na lewo i prawo, to lewactwo. Lepiej zamieść pod dywan. W końcu to nie Twoje dzieci są gw🤬cone... poczekamy zobaczymy...

Ah, i pamiętaj, że jeśli nie chcesz być lewakiem to przyklaskuj słowom że to dzieci prowokują księży do gw🤬tów, małe obrzydliwe zboczeńce.



Tak, a historie typu "dwójka homoseksualistów miesiącami molestowała adoptowane dziecko" to fantazja? Echh, ić s tont. Statystyka mówi: mniej niż 1/1000 dzieci zostało molestowanych przez duchownych. Zamiatanie pod dywan to jest ukrywanie tych przypadków 999/1000 przypadków. I co najlepsze: takie osoby jak ty w ogóle o tym nie pomyślą (pewnie dlatego, że to cię boli).

podpis użytkownika

Sadistig bafi i óczy . Należę do Narodowego Frontu Wyzwolenia Szparagów. Jestem za uwolnieniem krasnali ogrodowych.
Hurshar kashurshar. Hurlong churshar!
Zgłoś
Avatar
RYJ23 2013-11-07, 16:02 1
up@ lapps ostatnim zdaniem dokladnie podsumowales sedno sprawy,sek w tej calej aferze pedofilskiej jest tylko w tym ze dotyczyl ksiedza,bo jesli jw. dotyczyl by lekarza,spawacza czy innego a juz nie daj Bog homoseksulisty czy obcokrajowca to nie bylo by rozglosu...
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2013-11-07, 16:58
Gender ochroni przed pedofilami w kościele tylko po to żeby dla genderowych pedałów było więcej r🤬ania.
Zgłoś
Avatar
Suka_Blyat 2013-11-07, 18:19 3
Antybozia666 napisał/a:

ej.... tak sobie przeczytałem tę definicje z wiki i dalej nie rozumiem ... czyli ten gender to jest co ? To że mam jaja i kutacha a niby mogę się przebrać za babę, kazać wydawać państwowe pieniądze na to żeby naukowcy opracowali metodę zapładniania mężczyzn ? bo przecież rodzenie dzieci to typowe zachowanie kobiet... albo jak jestem laską to biere kilof i idę nak🤬iać do kamieniołomu i nie patrzę na to czy wyglądam jak pół dupy z za krzaka, bo mogę. A później narzekam że mężczyźni są źli i kierują się stereotypami bo żaden mnie nie chce z moim bezryjem ? k🤬a.... oświeć mnie ktoś


Gender to jest płeć w kulturze i to jak role społeczne są przeznaczone dla danej płci. Teoria gender twierdzi, że nie ważne czy ktoś się rodzi z narządami męskimi czy żeńskimi to nie oznacza, że kobieta lub mężczyzna ma pełnić role męskie lub kobiece. W naszej kulturze (i nie tylko bo w większości) przyjęło się, że mężczyzna zajmuje się zarabianiem hajsu/łowiectwem i utrzymywaniem rodziny przy życiu, natomiast kobieta zajmuje się domem i dziećmi, czyli to co jest u nas rozwijane od tysięcy lat. Natomiast gender odrzuca takie postrzeganie płciowości uważając, że to wszystko jest sztuczny wymysł i stereotyp powstały w c🤬j lat temu i starają się pomieszać role męskie z kobiecymi. Produktem tych teorii są sp🤬olone pomysły o tym, aby dziecko wybierało własną płeć gdy osiągnie X lat, przebieranie dziewczynek za chłopczyków i chłopczyków za dziewczynki itd. Ogólnie obecne gender i zastosowanie tego jest niezwykle szkodliwe dla współczesnej cywilizacji europejskiej i doprowadzi do stopniowego zatarcia różnic pomiędzy kobietami i mężczyznami. Czyli taka idea komunizmu tylko nie odnosząca się środków produkcji ale do ról społecznych
Zgłoś
Avatar
Ciesin 2013-11-07, 19:35 1
Cieszę się, że dorastałem w czasach, kiedy były dwie płci, chłopiec był chłopcem, a dziewczynka dziewczynką i nikt nie miał wątpliwości. Już niedługo edukacja seksualna (która zastąpi pewnie wychowanie do życia w rodzinie) będzie wprowadzana w 2-3 klasie podstawówki, bo niezaspokojone 10-latki nie będą pewne, czy są chłopcami, czy dziewczynkami.
Przez takich pop🤬leńców mam napady dziwnej, moralnej depresji i poczucia beznadziei.
Zgłoś