

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
".... Przepisy są po to żeby ich przestrzegać.
Pierwotną ideą przepisów jako takich było usystematyzowanie zachowań w grupie ludzi. Co cwańsi przywódcy zauważyli, że przepisy mają dodatkową funkcję: można nimi tresować swe stado. Przykładem jest ograniczenie prędkości w mieście: dawniej, gdy 17-letni Jędrek pożyczył od ojca malucha z prowizorycznym zawieszeniem na 10-letnich wielosezonowych oponach mógł poruszać się bez pasów z prędkością 60km/h w terenie zabudowanym. Dziś, w samochodach z sezonowymi oponami, sygnalizatorami przeszkód i automatycznym włączaniem hamulców, z wielowachaczowym zawieszeniem i 300-ma systemami hamowania prędkość w terenie zabudowanym ograniczona jest do 50km/h. Tłumaczy się to gawiedzi, że to dla ich bezpieczeństwa i gawiedź przytakuje, bo mózguje, że jej bezpieczeństwo stoi ponad wszystkim. Co więcej, eksperymentuje się w Polsce z ograniczeniem prędkości do 40km/h (np. miasto Kętrzyn). Nikt nie protestuje, nikt nie zadaje pytań, bo po co, skoro bezpieczeństwo jest najważniejsze... Za dwa lata pojawią się wyniki eksperymentalnych badań które udowodnią, że 40km/h jest bezpieczniejsze niż 50km/h i że należy wprowadzić to w całym kraju i gawiedź przyjmie to ze rozumieniem. I o to chodzi.
Przepisy i 40km/h w mieście mają na celu to, aby nikt nie umierał z powodu wypadku samochodowego.
VOLVO XC90 to samochód, w którym nikt nigdy nie zginął. To jest prawdzowy sukces.


Pierwotną ideą przepisów jako takich było usystematyzowanie zachowań w grupie ludzi. Co cwańsi przywódcy zauważyli, że przepisy mają dodatkową funkcję: można nimi tresować swe stado. Przykładem jest ograniczenie prędkości w mieście: dawniej, gdy 17-letni Jędrek pożyczył od ojca malucha z prowizorycznym zawieszeniem na 10-letnich wielosezonowych oponach mógł poruszać się bez pasów z prędkością 60km/h w terenie zabudowanym. Dziś, w samochodach z sezonowymi oponami, sygnalizatorami przeszkód i automatycznym włączaniem hamulców, z wielowachaczowym zawieszeniem i 300-ma systemami hamowania prędkość w terenie zabudowanym ograniczona jest do 50km/h. Tłumaczy się to gawiedzi, że to dla ich bezpieczeństwa i gawiedź przytakuje, bo mózguje, że jej bezpieczeństwo stoi ponad wszystkim. Co więcej, eksperymentuje się w Polsce z ograniczeniem prędkości do 40km/h (np. miasto Kętrzyn). Nikt nie protestuje, nikt nie zadaje pytań, bo po co, skoro bezpieczeństwo jest najważniejsze... Za dwa lata pojawią się wyniki eksperymentalnych badań które udowodnią, że 40km/h jest bezpieczniejsze niż 50km/h i że należy wprowadzić to w całym kraju i gawiedź przyjmie to ze rozumieniem. I o to chodzi.
Pitu pitu. Tak mamy nowoczesne samochody, które oduczają kierowców myślenia, to podnieśmy w zabudowanym do 100km/h <ściana>
Ożeż ty
Zwróć uwagę, że chodzi tu o niemiecki pojazd.

B3 i B4 bo oba paseratti mają zbiorniki o pojemności 70 litrów
W sedanie owszem, ale w Varianta (combi) wlejesz 100 do 110 litrów po zablokowaniu odpowietrznika.
B4 jest liftem B3 i ma nawet ten sam kod producenta (35i).



Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie