Główna Poczekalnia (13) Soft (7) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:59
Moja przygoda z vectra
wortor • 2013-12-02, 17:51
KU PRZETSRODZE

Dla wszystkich zainteresowanych uslugami vecrty.

21.11 skladam zamowienie na uslugi internetowe
26.11 17.00 przyjezdza monter i montuje usluge informujac ze zacznie ona dzialac do 2 godzin od montazu
26.11 20.00 internet nadal nie dziala. Dzwonie do obslugi klienta, przyjmuja ode mnie zgloszenie dodajac ze za 24 godziny bedzie dzialac
27.11 21.30 internet nadal nie dziala. Dzwonie do O.K. Pani informuje mnie iz moje zgloszenie zostalo zamkniete. Gdy pytam dlaczego odpowiada szczerze ze nie wie. Gdy pytam przez kogo odpowiada szczerze ze nie powie
27.11 22.00 zakladam nowe zgloszenie dodajac przy tym ze prosze jednak o wymiane modemu na modem wifi z doplata 5zl miesiecznie do rachunku. Pani na poczatku marudzi, w koncu jednak zapewnia mnie ze to zalatwi i jutro do 14 zadzwoni do mnie monter
28.11 20.00 Dzwonie do O.K. Pani informuje mnie iz nie wie czemu nikt sie ze mna nie skontaktowal oraz ze w zgloszeniu nie ma mowy o wymianie modemu na modem wifi. Proponuje ze ona takie zgloszenie przyjmie ale doplata miesieczna wynosic bedzie 10zl. Zgadzam sie na to
29.11 10.00 Dzwoni do mnie monter z pytaniem o ktorej moze przyjechac wymienic modem. Na pytanie czy na modem wifi odpowiada zdziwiony ze nie. Odprawiam go z kwitkiem
29.11 18.00 Dzwonie do O.K. Pan informuje mnie iz na moim koncie nie ma zadnego zlgoszenia o wymiane modemu. NA moja prosbe o podanie imienia i nazwiska stwierdza ze przelaczy mnie do innego dzialu i tak tez czyni
29.11 18.10 Zostalem przelaczony. Pani ponownie stwierdza ze owszem jest zgloszenie (sic!!!) i ze bedzie za 5zl tylko musi mnie przelaczyc do dzialu sprzedazowego w celu potwierdzenia
29.11 18.20 Pan z dzialu sprzedazowego stwierdza ze nie ma takiego zloszenia i ze nie moze go zrobic bo skoro jestem juz klientem to aby wymienic modem router musze zaplacic 149zl dodatkowo oraz co miesiac placic 10zl. Po 10 minutach moich naciskow stwierdza ze pozostali pracownicy klamali. Obiecuje wyjasnic i zadzwonic w poniedzialek do 14.00
2.12 12.00 Dzwoni do mnie monter z pytaniem o ktorej moze przyjechac wymienic modem. Na pytanie czy na modem wifi odpowiada zdziwiony ze nie. Zalewa mnie krew
2.12 15.00 Dzwonie do O.K. Pani stwierdza ze zadnego zloszenia nie widzi i ze moze je przyjac zapewniajac ze bedzie mnie to kosztowac 5zl miesiecznie. Twierdzi ze pan z piatku mnie oklamal. Proponuje montaz 6 grudnia czyli w ostatni dzien w ktorym moge bez podania przyczyny wypowiedziec umoge. Odmawiam

Nie pisze tego zeby sie wyzalic ale zeby pokazac jak niekompetentni i niedouczeni sa pracownicy vectry. Nigdy w zyciu nie spotkalem sie z taka gowniana obsuga a wierzcie mi mam spore doswiadczenia (netia,orange,tp,tmobile) Jutro lece wypowiedziec umowe a wszystkim polecam trzymac sie od vectry jak najdalej.

W ramach ciekawostki dodam iz przez niecaly tydzien spedzilem na ich magicznej infolinii ponad 3 godziny.

Na koniec mam pytanie. Jak moge zlozyc grupowa skarge na pracownikow vectry? Notowalem wszystkie nazwiska i godziny polaczen wiec nie powinno byc z tym problemu.
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2013-12-03, 3:05
witaj w bizznes planie mistrzu
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-12-03, 3:07
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
jaca0 2013-12-03, 5:56 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Necrophilus 2013-12-03, 6:35
W vectrze mają zajebiście mądrą, pomocną, sprawdzoną i niezawodną radę na brak internetu, różnego typu awarie, mianowicie- " Proszę zresetować modem, to na pewno pomoże" Nawet jakbyście modemu nie mieli to i tak kazaliby to zrobić
Zgłoś
Avatar
Pavulon 2013-12-03, 6:39 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
alexraider77 2013-12-03, 6:50 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Mieszko2 2013-12-03, 8:10
Też miałem przejścia z vectrą. założyli mi internet w miejscu gdzie ich usługi faktycznie nie było mimo wszelkich zapewnień o dostępności usługi z ich strony. Nawet monter sprawdzając sygnał stwierdził stanowczo, że w tym bloku jest sygnał vectry. Internet o dziwo działał ale kiepsko, w końcu na łączu innego operatora.
Trochę to trwało i nie pomagało tłumaczenie osobom z biura obsługi. Na normalne odstąpienie od umowy bez konsekwencji było już za późno, jednak jak napisałem im pismo o niemożliwości pierwotnej świadczenia usługi to pozytywnie je rozpatrzyli i dostałem zwrot kasy za instalacje i nie zapłaciłem żadnego rachunku.
Cała "szarpanina" z nimi trwała ponad miesiąc.
Ze starym tp też miałem przejścia i sprawę w sądzie, ale o dziwo ją wygrałem i 2 lata za darmochę tel i internet miałem.
Zgłoś
Avatar
artur9933 2013-12-03, 8:17
Ja tam korzystam z vectry od ponad 4 lat i nie było jakichś większych problemów. chociaż czasami zdarzyło się przez dzień czy dwa nie mieć neta ale to może raz do roku.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-12-03, 8:35
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
castagir 2013-12-03, 8:43 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
KrzywyFireheart 2013-12-03, 8:47
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
klasz 2013-12-03, 9:08
I tak najlepiej jest z netią kurierzy podpisują za ciebie umowę ja cie nie zastaną w domu albo proszą twoje 10letnie dziecko aby to zrobiło. Po za tym że netia ma gorszy burdel u siebie niż tpsa więc 90% zgłaszanych uszkodzeni to po prostu nie kompetencja pracowników neti.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-12-03, 9:40
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
The_Generat 2013-12-03, 10:44
mi Vectra zainstalowala wszystko bez klopotow, natomiast przez poltora miesiaca nie dostalem ani faktury ani dostepu do e-faktury, pierwsza przyszla grozba o wylaczeniu uslugi z powodu niezaplacenia faktury, dopiero dzien pozniej przyszedl dostep do serwisu na stronie, co wiecej jak gdzies po drodze do mnie dzwonili i to zglosilem to koles stwierdzil ze on nie jest od tego i tyle

z upc zrezygnowalem bo w srodku warszawy internet mialem taki, ze nie dalo sie rundy w bfa zagrac calej, przychodzili, regulowali, zmieniali modemy/routery idupa zbita
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-12-03, 12:26
Moja kobieta pracuje w Vectrze, oddział ten znajduje się w gdyńskim orłowie. To co mówią ludzie na telefonach, to po prostu bajkopisanie. Byle klient coś kupił, a że dowie się przy monterze, że to było 20zł, a nie 10zł, to już nie jego problem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem