Top 10 najdroższych obrazów na świecie
10. Pierre-Auguste Renoir, Bal w Moulin de la Galette: 78 mln $
9. Vincent van Gogh, Portret doktora Gachet: 82,5 mln $
8. Pablo Picasso, Dora Maar au Chat: 95,2 mln $
7. Pablo Picasso, Chłopiec z fajką: 104,2 mln $
6. Pablo Picasso, Akt, zielone liście i popiersie: 106,5 mln $
5. Edvard Munch, Krzyk: 120 mln $
4. Gustav Klimt, Portret Adele Bloch-Bauer: 135 mln $
3. Willem De Kooning, Kobieta III: 137,5 mln $
2. Jackson Pollock, No. 5: 140 mln $
1. Paul Cezanne, Gracze w karty: 254 mln $
S................k
2013-04-23, 23:41
to teraz powinni puścić w obieg obrazy ze zbiorów muzealnych to by ceny pospadały i by się tym bogaczom w dupy wody nalało
Pedobear - juz sam Twoj nick mowi, ze lubisz r🤬ac dzieci w parku, wiec zajmij sie tym co robisz najlepiej i jape zamknij, bo sie c🤬j znasz na sztuce dzieciaku.
Ja jebie, to już do gier lepsze artworki robią... Nie znam się na sztuce, ale w sumie gdybym miał tyle kasy, że nie wiedziałbym co z nią robić, to też bym sobie nakupował takich bazgrołów...
podpis użytkownika
/Do or do not, there is no try./
- Yoda
P................9
2013-04-23, 23:46
dmnunited napisał/a:
Pedobear - juz sam Twoj nick mowi, ze lubisz r🤬ac dzieci w parku, wiec zajmij sie tym co robisz najlepiej i jape zamknij, bo sie c🤬j znasz na sztuce dzieciaku.
Sam się c🤬ja znasz. Dla mnie jest to gówno warte, bo do mnie nie trafia, nie umiem się zachwycać takimi gniotami. Dali miał talent, ale malował, IMO, c🤬jowiny.
Dla jednego sztuką będzie Leonardo (tak, to był wielki mistrz), dla innego Dali, a dla jeszcze kogoś innego gówno w metalowej puszce.
D................o
2013-04-23, 23:58