
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:34

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Grafika komputerowa to nie tylko gry ale tez efekty specjalne do filmów, więc nie gadać że mario lepszy.

wow ale grafika .. nie nie za bardzo, pokazane tylko odbicia i swiatla , zadnych wiekszych budowli ,malych zadrapan na nich, czy czegos bardziej skomplikowanego. Wg mnie wstep do Crysis 2 i 3 maja lepsza grafike.
"To teraz czekamy na sprzęt który uciągnie grę z taką grafiką."
Aktualny sprzęt to uciągnie, wiesz dlaczego? Bo zostało to dobrze zoptymalizowane. Dzisiejsze gry nie wykorzystują połowy możliwości komputera przez słabo zoptymalizowany kod. Optymalizacja kosztuje, więc twórcy wolą nas zmusić do kupowania coraz to lepszego sprzętu, niż wydać kasę na zoptymalizowanie kodu.
Aktualny sprzęt to uciągnie, wiesz dlaczego? Bo zostało to dobrze zoptymalizowane. Dzisiejsze gry nie wykorzystują połowy możliwości komputera przez słabo zoptymalizowany kod. Optymalizacja kosztuje, więc twórcy wolą nas zmusić do kupowania coraz to lepszego sprzętu, niż wydać kasę na zoptymalizowanie kodu.
Tania efektowność. Niech zrobią człowieka który byłby jak naturalny.


Sorry ale ta animacja jest słaba. Żadnych zaawansowanych efektów cząsteczkowych. Fizyka jedynie przedmiotów. Do tego HDR Blur i ambient occulsion. Jedynie wygląda ładnie dzięki ray tracingowi a co za tym idzie różnego rodzaju odblaskom.


Optymalizacja nie opłaca się nikomu. Kosztuje, zabiera czas, wymaga umiejętności i świetnej znajomości architektury, pod którą się pisze. Jeśli wychodzi popularna gra ze świetną grafiką, od razu wzrasta sprzedaż podzespołów, bo zawsze znajdą się ci, którym już ta gra na starszym sprzęcie nie pójdzie. A gracze? Who cares? Dlatego jestem zwolennikiem kupowania TYLKO gier, których twórcy faktycznie coś od siebie dają. NA szczęście internet daje nam możliwość wypróbowania gry przed zakupem i nie mówię tu o śmiesznych demkach. Ściągam i patrzę - jeśli gra oferuje ciekawą historię, nie razi niedoróbkami, a jeszcze producent oferuje coś dodatkowego w wersji oryginalnej (na przykład sieć Cerberusa w ME2), to lecę, kupuję i nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Czemu? Bo wiem, że jak odpalę ten tytuł za 5 lat, to będę się bawił równie dobrze jak teraz i chcę podziękować twórcom za ich pracę kupując oryginał. Co innego z grami wydawanymi dla kasy i hurtowo, kolejne wyciąganie pieniędzy. Tutaj najczęściej jest to sprawdzenie i po godzinie, góra dwóch, wywalenie do kosza.
thewhitestar napisał/a:
Tania efektowność. Niech zrobią człowieka który byłby jak naturalny.
nvidia wykonała na razie głowe.
Edit : ludzka skóra także została wykonana. Jednak nie przed nvidie.


Nie przełamiesz bariery człowiek - maszyna. Dlaczego? Polecam przeczytać:
en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley
Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley
Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
SzybkiSasza napisał/a:
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla
zabawy.
Pochwal się filmikiem z Twoimi dokonaniami
SzybkiSasza napisał/a:
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
Chodzi o RealTime, któy w wysokich jakościach dopiero zaczyna być możliwy ze względu na wykorzystanie GPU do renderowania a proramów, któe to potrafią jest narazie bardzo mało, więc i tak jest to całkiem dobra rzecz, z tym że zgodzę się z poprzednikami że głębia ostrości bardzo dużo oszczędza tu sprzęt.

Niedługo grafika będzie bardziej fotorealistyczna niż rzeczywistość... yyy... troche to głupio brzmi
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie