Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

prezynajmniej go przyjeli... w polsce czekalby 3 tygodnie na teleporade a w tym czasie lekarze dodatki za covid pobieraja, maja dyzur w szpitalu na NFZ platny 200% a w tym czasie siedza w prywatnym gabiniecie i kasuja po 200zl za wizyte. Po jednym takim duzyrze lekarz ma tyle co przez miesiac by wczesniej nie nachapal - i tacy lekarze maja mowic prawde, ze plandemia jest mocno przesadzona? heh
Witam, jestem lekarzem, pracuję w szpitalu covid-owym od marca. 2020.
Mam po 15 dyżurów w miesiącu, bo większość lekarzy uciekła z tego szpitala "i nie ma komu".
Słynnych dodatków covid-owych 200% nie widziałem na oczy.
Zapraszam do pracy w szpitalu, jest wiele wakatów.
Do pracy nie jest wymagane wykształcenie medyczne, potrzeba ludzi np. do wnoszenia na 7. piętro leków, kroplówek itp., bo windy są w "brudnym szlaku".
W połowie grudnia podliczyłem zgony (wszyscy covid+, oczywiście) tylko na jednym z oddziałów, na którym pracuję, od października 50. W szpitalu mamy ok. 10 oddziałów.
Szanowny "Tylkonachwilę", zaorałeś, myślę, że adresat Twej inwektywy się nie podniesie. Czas już spełnić tę obietnicę (?) z Twojego nicka.
Ażeby przywrócić nieco merytoryki w tym temacie:
Filmik przedstawia najprawdopodobniej odprowadzanie zwichnięcia przedniego w stawie łokciowym, to rzadsze.
Mimo wszystko lepiej nastawiać po podaży dostawowej lignokainy (znieczulenie) i w zgięciu łokcia, używając wyciągu.
Powszechniej występuje zwichnięcie tylne, tutaj manewr nastawienia nieco bardziej humanitarny: