
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:59

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Koło nie ma prawa leżeć na chodniku...
Takie naprawy robimy w garażu a nie na ulicy która jest miejscem publicznym.
Takie naprawy robimy w garażu a nie na ulicy która jest miejscem publicznym.





"Jak wymieniał klocki to do garażu", różne rzeczy już pod blokiem robiłem, znam ludzi którzy pod blokiem przeszczepiali silnik, nie wiem w czym problem.
Natomiast największą moją improwizacją była wymiana zgiętego drążka kierowniczego na lewarku w garażu podziemnym za pomocą czterech kluczy i wykręconego nimi haka w roli młotka, o 22 zacząłem robotę, rano kupiłem drążek i ustawiłem zbieżność na sznurek między słupami, o 8 byłem już w trasie, a jak potem się okazało, zbieżność była całkiem akceptowalna. Piękne były spojrzenia nowobogackich, którzy zastanawiali się jak takie naprawy są możliwe poza ASO na gwarancji.
Natomiast największą moją improwizacją była wymiana zgiętego drążka kierowniczego na lewarku w garażu podziemnym za pomocą czterech kluczy i wykręconego nimi haka w roli młotka, o 22 zacząłem robotę, rano kupiłem drążek i ustawiłem zbieżność na sznurek między słupami, o 8 byłem już w trasie, a jak potem się okazało, zbieżność była całkiem akceptowalna. Piękne były spojrzenia nowobogackich, którzy zastanawiali się jak takie naprawy są możliwe poza ASO na gwarancji.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie