masaq napisał/a:
ale m5 nigdy nie będzie tak zwrotne i nigdy nie poleci takim wychyłem jak 200 sx - jest zbyt ciężkie i zbyt długie.
długość driftu nie przekłada się na jego "jakość" - więc rx 7 i 200 sx to lepsze driftowozy, co nie znaczy że S i M5 nie postawisz bokiem
napisałem dokładnie to co ty tylko w inny sposób - to jasne ze S nigdy się tak nie wychyli jak 200 sx, jest po prostu zbyt długa
nie jestem specem od driftu, ale mam fwd i rwd w domu więc wiem jak to jest czasem jak cie tył wyprzedza
Nie polecisz też takim kątem z powodu standardowego układu zawieszenia, gdzie przednie koła skręcają pod 2 innymi kątami (trapez ackermana). W driftowozach, które startują w zawodach jest to całkowicie przerobione, więc koła skręcają jak w wózku widłowym. Ale fakt, długość pojazdu też może przekładać się na kąt wychylenia.
Tak więc niestety nigdy seryjnego auta nie wychylisz do takiego stopnia jak profesjonalnie przygotowane auto pod jazdę bokiem, co nie oznacza, że nie pojedziesz bokiem.